Everyone Loves Selena Gomez

Alla inlägg under december 2011

Av Everyone Loves Selena Gomez - 22 december 2011 11:54

 

....

Tisdag 13 dec 18:58

hej jag undrar om du kunde göra en header till mig på victoria justice miley cyrus demi lovato och sist men inte minst selena gomez jag vill ha en header för jag är rätt så dålig på det, Och jag har nyss startat den och vill så järna ha header så snappt som möjligt och jag hitta inge som är bättre än du jag lovar asså du är den som jag värkligen gillar du är snäll och jag följer dig varända dag bara för att få snacka med dig och jag tycker det var väldigt taskigt från vad som hände med din förra blogg selena--gomez och sen när jag tänkte söka på din blogg så stog det att du hadde tagit bort bloggen och då blev jag ledsen och fick nästan tårar och sen när du meddelade oss om vad som värkligen hande så blev jag rasande arg!.
jag älskar vad du gör och forttsätt med det du gör och sluta inte

mvh din största lässare


www.selenaanews.bloggplatsen.se

 

Svar: Hej! Tack så mycket för din fina kommentar!

Visst kan jag göra en header till dig! Maila till; smileylisa@live.se =)

 

Filippa

Onsdag 21 dec 20:34

Rösta på min kusin för bästa tomten!! Rulla ner lite längre ner på sidan och rösta på NR 5!! Snälla!!  blogg.jollyroom.se :) Snälla! Kram Filippa!



 

Svar:Klart jag ska göra! RÖSTA PÅ FILIPPAS KUSIN GENOM ATT KLICKA PÅ LÄNKEN:

http://blogg.jollyroom.se/tomtetavlingen/ OCH RÖSTA PÅ NUMMER 5!

Av Everyone Loves Selena Gomez - 22 december 2011 11:53

Det har inte hänt så mycket i Gomez världen än...

 

Av Everyone Loves Selena Gomez - 21 december 2011 14:29

"Det pinsamma minnet när @godsgirl8494 twittrade till Selena om att be för henne till och med Caitlin hatar Selena lol" - @DemetriaLand-

"@DemetriaLand - Jag hatar ingen... inklusive henne, så snälla sluta med att sprida osanna kommentarer!"

 - @godsgirl8494



- justindrewbieber.blogg.se

  
Av Everyone Loves Selena Gomez - 21 december 2011 14:16

Texten från jelenators.blogg.se:

"Jag vet faktiskt inte vart han har sagt det eller när det är, men det går runt att han har sagt detta:

'Seeing how happy she was, to have a little sister or brother was amazing. I remember going to her home in Texas for Thanksgiving with her family and they announced it. The smile on her face and how her eyes grew... was just amazing. She was full of happiness... then hearing her crying on the phone and knowing that she and her family weren't good, ruined the day. I hope the baby is happy with God.' - Justin Bieber"

Översättning: Att se henne så lycklig, över att få en syster eller bror var fantastiskt. Jag kommer ihåg när hon åkte till sitt hem u Texas för att spendera Thanksgiving med hennes familj och de meddelade henne det. Det leéndet på hennes ansikte och hur hennes ögon blev... var så fantastiskt. Hon var full av lycka... då jag fick höra henne gråta i telefonen och att veta att hennes familj inte mådde bra, förstörde hela dagen. Jag hoppas bebisen är glad med Gud. - Justin Bieber.

Vem är Selena Gomez?

Namn: Selena Marie Gomez

Född: 22 juli 1992 (22 år)

Familj: Mamma Mandy Teefey, pappa Ricardo Gomez

Syskon: Halvsystern Gracie Elliot Teefey

Civilstatus: Singel

Upptäcktes: I en talangshow när hon var 10 år gammal

Aktuell: Albumet "For You"

 

Site Info

Ägare: Lisa

Delägare: Antonia

Startades: 27 november 2011 (efter att bloggen raderats) 

Kontakt: lisa.wallander@live.com

anteelisabeth@hotmail,com

Kampanj: Bloggen hjälper till att stödja kampanjen "Find Madeleine McCann", vill du också göra det? Klicka här.

Webmaster: Cecilia Dahlgren

Kontakt

Kontakta oss på:

Mejl: lisa.wallander@live.com

anteelisabeth@hotmail.com

Kik: LisaWallander

antoniakesson

Instagram: @LisaWallander

@antoniakesson

Blogg: www.antoniakesson.devote.se

 

Madeleine McCann

 

Frågeruta

Vill du fråga mig något?

Vill du fråga något om Selena?

Vill du fråga något om bloggen?

Klicka på denna länk:

SELENAFOREVER-FRAGESIDA

Google translate

Omröstning

Hur länge har du läst bloggen?
 Sedan selena--gomez
 Sedan början av selenaforever
 Sedan väldigt nyligen
 I några år
 Ungefär ett år
 I några månader

Another Cinderella Story

          

Typ:  Film

Roll: Mary Santiago

Släpptes: 16 september 2008

Wizard Of Waverly Place

    

Typ: Serie 

Roll: Alex Russo

Kanal: Disney Channel

År: 2007 - 2011

Ramona & Beezus

           

Typ: Film

Roll: Beatrice "Beezus" Quimby

Släpptes: 23 juli 2010

Projekt Prinsessan

           

Typ: Film

Roll: Carter Mason

Släpptes: 26 juni 2009

Monte Carlo

    

Typ: Film

Roll: Grace Ann Bennet

Släpptes: 1 juli 2011

Hotell Transylvanien

       

Typ: Film

Roll: Mavis (röst)

Släpptes: 19 oktober 2012

Spring Breakers

       

Typ: Film

Roll: Faith

Släpps: 8 mars 2013

Feed The Dog

 

Typ: Film

Roll: Nina Pennington

Släpps: 2013

The Getaway

       

Typ: Film

Roll: "The Kid"

Släpps: 30 augusti 2013

The Wizards Return; Alex Vs. Alex

       

Typ: Film

Roll: Alex Russo

Släpps: 2013

"Selena Gomez"

    

Typ: Parfym

Namn: "Selena Gomez"

Släpptes: Maj 2012

Kiss & Tell

    

Typ: CD

Singlar: "Falling Down" och "Naturally"

Släpptes: 29 september 2009

A Year Without Rain

    

Typ: CD

Singlar: "Round & Round" och "A Year Without Rain"

Släpptes: 17 september 2010

 

When The Sun Goes Down

    

Typ: CD

Singlar: "Who Says", "Love You Like A Love Song", "Bang Bang Bang" och "Hit The Lights"

Släpptes: 28 juni 2011  

Stars Dance

     

Typ: CD

Singlar: "Come & Get It" och "Slow Down"

Släpps: 23 juli 2013

Länkar

Arkiv

Visitors

free counters

Sedan 2 september 2012

Källor vi använder oss av:


Skapa flashcards