Everyone Loves Selena Gomez

Alla inlägg under mars 2012

Av Everyone Loves Selena Gomez - 26 mars 2012 19:31


Hej alla!

Jag ville ta använda lite av min tid till att skriva ett brev till er och tacka er med hela hjärtat för all er kärlek och stöd genom åren! Ni betyder allt för mig och ni är verkligen de bästa fansen i hela världen. Ni inspirerar mig varje dag till att få mig arbeta hårdare och leva ut min dröm. Det finns så många bra kommande projekt som jag arbetar på och som jag inte kan vänta med attdela med er. Även slutet av Wizards of Waverly Place var lite bitterljuv, kan jag nu säga med stolthet att vi hade en bra show. Att kunna säga att jag var med på showen i fyra år, med ett fantastidkt team, det är något som jag alltid kommer vara tacksam för. Jag ser verkligen fram emot nästa kapitel i min karriär, och den filmen kommer släppas i år. Det är kul att få spela roller och karaktärer som jag aldrig spelat! Det var en galen resa från turnén till min första parfym, och till och med få leda MTV EMA's! Jag är mycket tacksam och jag älskar det jag gör, och ni är den största delen. Erar stöd är anledningen till det jag gör nu! Genom att läsa era tweets, meddelanden, brev och få se olika bilder och scrapbooks som ni gör till mig. Jag älskar er alla så mycket och jag uppskattar varenda en av er!

     

 
Av Everyone Loves Selena Gomez - 26 mars 2012 19:20

Justin Bieber har fullt upp nu när singeln "Boyfriend" nyss har släppts, och som alltid, så kan det inte undgå personliga frågor. I en intervju med Elvis Duran imorse pratade han lite om sin relation med Selena och hennes relation med paparazzi:


 Jag vill inte engagera mig i ditt privat liv, men du sa nyligen att du och Selena är vid en tid där ni måste dölja saker så enkelt som att gå ut på middag, på grund av paparazzi. Men jag tycker inte att du vill dölja middagar eller skapa en stor hemlighet. I vilken omfattning har du valt att dölja det?
JB: Vi har aldrig riktigt döljt saker som uvi gjorde i början. Men jag kommer inte låta andra människor få gnugga sig i ansikten och liksom "Här är vi och vandrar på stranden." Jag hatar det. Jag hatar det faktum att gå på stranden och folk tittar på mig. Jag vill bara kunna njuta brisen och har paparazzi bakom mig som kommer med kameran rakt upp i ansiktet.



Av Everyone Loves Selena Gomez - 26 mars 2012 19:10

Justin Bieber var idag på en intervju med Ryan Seacrest KISS FM radio. Under intervjun frågade Ryan honom om vad han tycker om att Selena håller på att filma "Spring Breakers" och Justin tvekade inte för att svara. Lyssna från 11:23.



Ryan: Jag vet att Selena är iväg för att spela in Spring Breakers, eller hur?
Justin: Ja, hon gör det nu. Hon är har så mycket kul med James Franco och de andra, det är verkligen spännande.
Ryan: Har du läst manuset?
Justin: Ja, visar hon har visat mig.
Ryan: Jag förstod att du ville läsa, du är som mannen i hennes liv, vill veta allt vad hon gör.
Justin: Ja
Ryan: James Franco gör en film med Selena, vill du läsa om det?

Justin: Ja, jag måste veta vad som händer.
Ryan: Ja
Justin: Men det är bra, filmen är ganska vild, speciellt för henne. Hon är glad över att få göra den här utmaning och hon lämnade de bekväma, därför att hon gjorde så många filmer från Disney och det programmet var för barn, men nu är det för de äldre och hon är super exalterad.
Ryan: Vad gör du för att fördriva tiden medan hon är borta?
Justin: Jag jobbar, jobbar hela dagen, det är det som håller mig sysselsatt.


Av Everyone Loves Selena Gomez - 26 mars 2012 15:05

Under intervjun med Kidd Kraddick blev Carly Rae Jepsen befrågad om Selena, Justin och andra artister för videon till "Call Me Maybe". Runt 8:08 

Intervjuare:Vad tycker du om musikvideon med Bieber och flera?
Carly: Hur kunde detta hända? Jag har ingen aning, jag var lika förvånad som alla andra. Det var en chock, men en bra chock.
Intervjuare: De tog din musik och beslöt sig för att göra en video!
Carly: Ja, vi signade olika papper och lämnade etiketten. Och när jag kom hem gick jag in på nätet och tänkte "Wow den här killen ser ut som Justin Bieber och hon ser ut som Selena Gomez."
(...)

Av Everyone Loves Selena Gomez - 26 mars 2012 14:57

I en intervju med Maximo TV, pratade Jasmine Villegas om ett eventuellt samarbete med Selena, se vid 1:32:

Intervjuare: Om Selena Gomez ville göra ett samarbete med dig, vad tror du om det?
Jasmine: Jag är öppen för allt, så kanske... 

Av Everyone Loves Selena Gomez - 26 mars 2012 14:53

“Seeing Hunger games in D box werkkkkkk @selenagomez”

Vem är Selena Gomez?

Namn: Selena Marie Gomez

Född: 22 juli 1992 (22 år)

Familj: Mamma Mandy Teefey, pappa Ricardo Gomez

Syskon: Halvsystern Gracie Elliot Teefey

Civilstatus: Singel

Upptäcktes: I en talangshow när hon var 10 år gammal

Aktuell: Albumet "For You"

 

Site Info

Ägare: Lisa

Delägare: Antonia

Startades: 27 november 2011 (efter att bloggen raderats) 

Kontakt: lisa.wallander@live.com

anteelisabeth@hotmail,com

Kampanj: Bloggen hjälper till att stödja kampanjen "Find Madeleine McCann", vill du också göra det? Klicka här.

Webmaster: Cecilia Dahlgren

Kontakt

Kontakta oss på:

Mejl: lisa.wallander@live.com

anteelisabeth@hotmail.com

Kik: LisaWallander

antoniakesson

Instagram: @LisaWallander

@antoniakesson

Blogg: www.antoniakesson.devote.se

 

Madeleine McCann

 

Frågeruta

Vill du fråga mig något?

Vill du fråga något om Selena?

Vill du fråga något om bloggen?

Klicka på denna länk:

SELENAFOREVER-FRAGESIDA

Google translate

Omröstning

Hur länge har du läst bloggen?
 Sedan selena--gomez
 Sedan början av selenaforever
 Sedan väldigt nyligen
 I några år
 Ungefär ett år
 I några månader

Another Cinderella Story

          

Typ:  Film

Roll: Mary Santiago

Släpptes: 16 september 2008

Wizard Of Waverly Place

    

Typ: Serie 

Roll: Alex Russo

Kanal: Disney Channel

År: 2007 - 2011

Ramona & Beezus

           

Typ: Film

Roll: Beatrice "Beezus" Quimby

Släpptes: 23 juli 2010

Projekt Prinsessan

           

Typ: Film

Roll: Carter Mason

Släpptes: 26 juni 2009

Monte Carlo

    

Typ: Film

Roll: Grace Ann Bennet

Släpptes: 1 juli 2011

Hotell Transylvanien

       

Typ: Film

Roll: Mavis (röst)

Släpptes: 19 oktober 2012

Spring Breakers

       

Typ: Film

Roll: Faith

Släpps: 8 mars 2013

Feed The Dog

 

Typ: Film

Roll: Nina Pennington

Släpps: 2013

The Getaway

       

Typ: Film

Roll: "The Kid"

Släpps: 30 augusti 2013

The Wizards Return; Alex Vs. Alex

       

Typ: Film

Roll: Alex Russo

Släpps: 2013

"Selena Gomez"

    

Typ: Parfym

Namn: "Selena Gomez"

Släpptes: Maj 2012

Kiss & Tell

    

Typ: CD

Singlar: "Falling Down" och "Naturally"

Släpptes: 29 september 2009

A Year Without Rain

    

Typ: CD

Singlar: "Round & Round" och "A Year Without Rain"

Släpptes: 17 september 2010

 

When The Sun Goes Down

    

Typ: CD

Singlar: "Who Says", "Love You Like A Love Song", "Bang Bang Bang" och "Hit The Lights"

Släpptes: 28 juni 2011  

Stars Dance

     

Typ: CD

Singlar: "Come & Get It" och "Slow Down"

Släpps: 23 juli 2013

Länkar

Arkiv

Visitors

free counters

Sedan 2 september 2012

Källor vi använder oss av:


Skapa flashcards