Everyone Loves Selena Gomez

Alla inlägg under april 2012

Av Everyone Loves Selena Gomez - 22 april 2012 14:24

 


Selena har ett Miljö tips hon brukar göra läs nedan vad hon sa :


"Jag antar att jag borde träna mer (grön spets) än att tala, men tala om återvinning. Min mamma separat avfall. Vi har inga plast vattenflaskor, vilket är riktigt frustrerande när jag är törstig! Men jag tror och fortsätter att lära sig mer. Jag har en hybrid bil som är miljövänlig och inte behöver spendera pengar på gas! "



//Mileyandthesmiley

Av Everyone Loves Selena Gomez - 22 april 2012 14:16

Hollywoodlife.com gjorde en lista om Selena's 11 sexigaste klänningar du kan klicka här för att se klänningarna!



//Mileyandthesmiley!  

Av Everyone Loves Selena Gomez - 22 april 2012 14:10

"Selenators Respect Belibers" var på TT över hela världen!

   


//Mileyandthesmiley!

Av Everyone Loves Selena Gomez - 22 april 2012 14:04

"Sexlena Is Sexy" var på TT över hela världen!   

//Mileyandthesmiley!
Av Everyone Loves Selena Gomez - 22 april 2012 13:47

En okänd källa har släppt en lista på 20 vackraste skådespelerskor just nu. Selena rakandes på nummer #3!

Kolla in hela listan :


1 Lily Collins
2:a Dianna Agron
3 Selena Gomez
4 Nina Dobrev
5:e Victoria Justice
6 Shay Mitchell
7 Emma Roberts
8 Candice Accola
9 Ashley Benson
10 Naya Rivera
11 º Vanessa Hudgens
12 Phoebe Tonkin
13 Miley Cyrus
14 Ashley Greene
15 Emma Watson
16 Emma Stone
17 Ellen Page
18 Claire Holt
19 Brit Robertson
20 Ariana Grande


       



//Mileyandthesmiley!



Av Everyone Loves Selena Gomez - 22 april 2012 10:52

John D, en känd frisör för kändisar, Twittrade igår och la upp ett Instagram där han nämner Selena:

“today's agenda: cupcakes & Dreaming Out Loud w/ @selenagomez!”


Av Everyone Loves Selena Gomez - 22 april 2012 10:24

Under en presskonferensen som Selena hade denna vecka, gav hon en kort intervju med Just Jared Jr:

JJJ pratade nyligen med Selena om hennes nya parfym, som lanseras nästa månad på Macys.

"Jag har alltid berätta för mina fans vad de betyder allt för mig, att deras åsikter har en betydelse och att jag verkligen bryr mig om vad de tycker, så jag sa till dom att vara en del av skapandet av min parfym. Det var perfekt, de har bra smak. Det var kul" säger hon till oss"

Vi frågade också Selena om hon hade andra kändisars dofter när hon var yngre, "Ja de hade jag! Jag hade en docka av Selena och Britney. Jag hade också Mary Kate och Ashleys parfym. Jag fick faktiskt deras nya parfymer varje jul"

Vem är Selena Gomez?

Namn: Selena Marie Gomez

Född: 22 juli 1992 (22 år)

Familj: Mamma Mandy Teefey, pappa Ricardo Gomez

Syskon: Halvsystern Gracie Elliot Teefey

Civilstatus: Singel

Upptäcktes: I en talangshow när hon var 10 år gammal

Aktuell: Albumet "For You"

 

Site Info

Ägare: Lisa

Delägare: Antonia

Startades: 27 november 2011 (efter att bloggen raderats) 

Kontakt: lisa.wallander@live.com

anteelisabeth@hotmail,com

Kampanj: Bloggen hjälper till att stödja kampanjen "Find Madeleine McCann", vill du också göra det? Klicka här.

Webmaster: Cecilia Dahlgren

Kontakt

Kontakta oss på:

Mejl: lisa.wallander@live.com

anteelisabeth@hotmail.com

Kik: LisaWallander

antoniakesson

Instagram: @LisaWallander

@antoniakesson

Blogg: www.antoniakesson.devote.se

 

Madeleine McCann

 

Frågeruta

Vill du fråga mig något?

Vill du fråga något om Selena?

Vill du fråga något om bloggen?

Klicka på denna länk:

SELENAFOREVER-FRAGESIDA

Google translate

Omröstning

Hur länge har du läst bloggen?
 Sedan selena--gomez
 Sedan början av selenaforever
 Sedan väldigt nyligen
 I några år
 Ungefär ett år
 I några månader

Another Cinderella Story

          

Typ:  Film

Roll: Mary Santiago

Släpptes: 16 september 2008

Wizard Of Waverly Place

    

Typ: Serie 

Roll: Alex Russo

Kanal: Disney Channel

År: 2007 - 2011

Ramona & Beezus

           

Typ: Film

Roll: Beatrice "Beezus" Quimby

Släpptes: 23 juli 2010

Projekt Prinsessan

           

Typ: Film

Roll: Carter Mason

Släpptes: 26 juni 2009

Monte Carlo

    

Typ: Film

Roll: Grace Ann Bennet

Släpptes: 1 juli 2011

Hotell Transylvanien

       

Typ: Film

Roll: Mavis (röst)

Släpptes: 19 oktober 2012

Spring Breakers

       

Typ: Film

Roll: Faith

Släpps: 8 mars 2013

Feed The Dog

 

Typ: Film

Roll: Nina Pennington

Släpps: 2013

The Getaway

       

Typ: Film

Roll: "The Kid"

Släpps: 30 augusti 2013

The Wizards Return; Alex Vs. Alex

       

Typ: Film

Roll: Alex Russo

Släpps: 2013

"Selena Gomez"

    

Typ: Parfym

Namn: "Selena Gomez"

Släpptes: Maj 2012

Kiss & Tell

    

Typ: CD

Singlar: "Falling Down" och "Naturally"

Släpptes: 29 september 2009

A Year Without Rain

    

Typ: CD

Singlar: "Round & Round" och "A Year Without Rain"

Släpptes: 17 september 2010

 

When The Sun Goes Down

    

Typ: CD

Singlar: "Who Says", "Love You Like A Love Song", "Bang Bang Bang" och "Hit The Lights"

Släpptes: 28 juni 2011  

Stars Dance

     

Typ: CD

Singlar: "Come & Get It" och "Slow Down"

Släpps: 23 juli 2013

Länkar

Arkiv

Visitors

free counters

Sedan 2 september 2012

Källor vi använder oss av:


Skapa flashcards