Everyone Loves Selena Gomez

Alla inlägg under juni 2012

Av Everyone Loves Selena Gomez - 22 juni 2012 12:21

Till filmen "Hotel Transylvania" hat det kommit ut en till Trailer. Selena gör rösten till Mavis, flickan med svart hår.

Av Everyone Loves Selena Gomez - 22 juni 2012 12:09

     

Den 21 juni, var Selena på en föreläsning i Cannes. Här kan du se bilder från föreläsningen och när hon tar kort med fans. 


     

       

                   


Tar kort med fans:

         




Av Everyone Loves Selena Gomez - 22 juni 2012 12:03

Innan Selena åkte till Frankrike, sågs hon ute med Justin på en middag i New York, den 19 juni. 

   

Av Everyone Loves Selena Gomez - 22 juni 2012 11:59

Justin Bieber och hans flickvän Selena Gomez är ute efter att markera sin kärlek för varandra med matchande tatueringar.

En källa nära New York tatueraren Bang Bang, som nyligen fixade en forntida egyptisk falk på Rihannas fotled, har bekräftat att han har talat med Jelena om en tatuering.

En källa berättar för Hollyscoop.com att Justin och Selena planerar på att göra "något litet". Webbplatsen redovisar att Selena gick förbi Bang Bang's salong förra veckan (12 Juni) för att diskutera den nya hud konsten.

Justin har redan en imponerande samling av tatueringar, bland annat en Jesus bild på sin vänstra vad, Jesus skriven på hebreiska under hans vänstra armhåla och en fågel tatuering på höften.

-justindrewbieber 

Av Everyone Loves Selena Gomez - 22 juni 2012 11:57

Selena Gomez säger att hennes nästa album kommer att bli 'väldigt annorlunda' och mer vuxet än hennes tidigare album.
Selena Gomez och bandet The Scene har tillfälligt gått separata vägar så att Selena har kunnat fokusera på hennes skådespeleri, men efter att ha filmat tre filmer det här året, säger Sel att hon är redo för att göra ny musik.
'I år har jag filmat tre filmer, så jag är väldigt glad, för att det var exakt vad jag ville: Jag ville göra filmer för en stund. Men nu saknar jag musiken, så vi kommer att på börja vårat fjärde album i slutet av det här året.' Sa Selena till toldMTV news.
Gomez säger att hennes fans borde förvänta sig något 'väldigt annorlunda' från hennes tidigare tre album. Hon planerar även några samarbeten.
'Jag vill gå till producenter som troligen inte skulle vilja ha mig till deras låtar. Jag skulle bara vilja knakca på deras dörr. Och jag vill också jobba roligt. Jag skulle bara vilja jobba med olika stiler av musik. Jag ville också jobba med Taylor Swift med.'
Selena vill att hennes nästa album ska vara väldigt annorlunda än hennes tidigare album för att hon växer up.
'Samtidigt det kommer ut, kommer jag nästan vara 21 år, så jag vill kunna – wow, det låter väldigt läskigt! Men jag vill att det ska vara mer vuxet.'
Som hennes musik, så väljer hon även mer mognare skådespelar roller. Men det finns en roll som hon inte är intresserad att spela, trots hennes komedi med Funny or Die nyligen.
Selena säger att hon inte är intresserad av att spela Anastasia Steele i filmen Fifty Shades of Grey.
'Jag vet att jag tar risker men jag tror inte att jag skulle kunna göra något sådant.' sa skådespelerskan. 'Det vore lite för mycket för mig.'

 

- selenatorsforever

Av Everyone Loves Selena Gomez - 22 juni 2012 11:52

Flew into Nice for Cannes Lions panel what an amazing panel to be a part of director Jon Chu, Stephen Friedman president of MTV, and moderated by Philippe Dauman president of Viacom. It was so beautiful here, I hope to be back for the film festival some day!!!


 




Förlåt för att jag inte uppdaterade igår, men jag hade en hel dag med kompisar, så jag kunde inte. Men jag skriver allt idag som jag missat! :)

 


(har också lagt upp den på min andra blogg: smileylisa.bloggplatsen.se)

Av Everyone Loves Selena Gomez - 20 juni 2012 17:24

Selena sågs anlända till flygplatsen i Cannes, Frankrike i morse. Skådespelerskan är i stan för att delta och ge en föreläsning vid Cannes Lions festivalen. Den första bilden togs av ett fan, så den är inte i så bra kvalité. 

 

Vem är Selena Gomez?

Namn: Selena Marie Gomez

Född: 22 juli 1992 (22 år)

Familj: Mamma Mandy Teefey, pappa Ricardo Gomez

Syskon: Halvsystern Gracie Elliot Teefey

Civilstatus: Singel

Upptäcktes: I en talangshow när hon var 10 år gammal

Aktuell: Albumet "For You"

 

Site Info

Ägare: Lisa

Delägare: Antonia

Startades: 27 november 2011 (efter att bloggen raderats) 

Kontakt: lisa.wallander@live.com

anteelisabeth@hotmail,com

Kampanj: Bloggen hjälper till att stödja kampanjen "Find Madeleine McCann", vill du också göra det? Klicka här.

Webmaster: Cecilia Dahlgren

Kontakt

Kontakta oss på:

Mejl: lisa.wallander@live.com

anteelisabeth@hotmail.com

Kik: LisaWallander

antoniakesson

Instagram: @LisaWallander

@antoniakesson

Blogg: www.antoniakesson.devote.se

 

Madeleine McCann

 

Frågeruta

Vill du fråga mig något?

Vill du fråga något om Selena?

Vill du fråga något om bloggen?

Klicka på denna länk:

SELENAFOREVER-FRAGESIDA

Google translate

Omröstning

Hur länge har du läst bloggen?
 Sedan selena--gomez
 Sedan början av selenaforever
 Sedan väldigt nyligen
 I några år
 Ungefär ett år
 I några månader

Another Cinderella Story

          

Typ:  Film

Roll: Mary Santiago

Släpptes: 16 september 2008

Wizard Of Waverly Place

    

Typ: Serie 

Roll: Alex Russo

Kanal: Disney Channel

År: 2007 - 2011

Ramona & Beezus

           

Typ: Film

Roll: Beatrice "Beezus" Quimby

Släpptes: 23 juli 2010

Projekt Prinsessan

           

Typ: Film

Roll: Carter Mason

Släpptes: 26 juni 2009

Monte Carlo

    

Typ: Film

Roll: Grace Ann Bennet

Släpptes: 1 juli 2011

Hotell Transylvanien

       

Typ: Film

Roll: Mavis (röst)

Släpptes: 19 oktober 2012

Spring Breakers

       

Typ: Film

Roll: Faith

Släpps: 8 mars 2013

Feed The Dog

 

Typ: Film

Roll: Nina Pennington

Släpps: 2013

The Getaway

       

Typ: Film

Roll: "The Kid"

Släpps: 30 augusti 2013

The Wizards Return; Alex Vs. Alex

       

Typ: Film

Roll: Alex Russo

Släpps: 2013

"Selena Gomez"

    

Typ: Parfym

Namn: "Selena Gomez"

Släpptes: Maj 2012

Kiss & Tell

    

Typ: CD

Singlar: "Falling Down" och "Naturally"

Släpptes: 29 september 2009

A Year Without Rain

    

Typ: CD

Singlar: "Round & Round" och "A Year Without Rain"

Släpptes: 17 september 2010

 

When The Sun Goes Down

    

Typ: CD

Singlar: "Who Says", "Love You Like A Love Song", "Bang Bang Bang" och "Hit The Lights"

Släpptes: 28 juni 2011  

Stars Dance

     

Typ: CD

Singlar: "Come & Get It" och "Slow Down"

Släpps: 23 juli 2013

Länkar

Arkiv

Visitors

free counters

Sedan 2 september 2012

Källor vi använder oss av:


Ovido - Quiz & Flashcards