Everyone Loves Selena Gomez

Alla inlägg under augusti 2012

Av Everyone Loves Selena Gomez - 21 augusti 2012 17:02

  

Selena har tre filmer som kommer visas på Torontos film festival, som börjar den 6 september och fortsätter några dagar till. Och det bekräftades att Selena kommer vara med på galan! 


On The Road: 6 september kl 21:00. (eventuellt med Kristen Stewart)

Imogene: 7 september kl 15:00 (Darren Criss)

Spring Breakers: 7 september kl 16:00 (Selena Gomez)

Ginger and Rosa: 7 September kl 21:00 (Elle Fanning)

Hotell Transylvania: 8 september kl 14:00 (Selena Gomez)

The Perks Of Being A Wallflower: 8 september kl 18:15 (Emma Watson och Logan Lerman)

Silver Linings Playbook: 8 september kl 18:30 (Jennifer Lawrence)

Writers: 9 September kl 18:00 (Lily Collins och Logan Lerman)

The Company You Keep: 9 September 21:30 (eventuellt med Shia LaBeouf)

Aftershock: 11 september kl 23.59 (Selena Gomez)

The Paperboy: 14 September 18:15 (Zac Efron)


Hoppas det sänds i Sverige! 

Av Everyone Loves Selena Gomez - 21 augusti 2012 16:58

 

Selena sågs igår lämna en Pizzeria med Samantha Droke och Ashley Cook. Bilderna är i hög kvalité.

         

         

       

Av Everyone Loves Selena Gomez - 21 augusti 2012 12:39

 

Till varje låt och film jag skriver som svar, finns en länkning. Så om ni klickar på låten eller filmen, kommer låten eller en trailer fram! 



Sofie

När börja du gilla Selena?

SVAR: År 2009. När jag såg Projekt Prinsessan och tyckte att Selena var en jätte bra skådespelerska! 

 

Sofie

Vilken är Selenas favorit färg? För jag har sett, grön, lila m.m Och undrar om du vet vilken som är hennes, favorit färg.

SVAR: Selenas favorit färg har varit blå och grön. Men om hon har det fortfarande vet jag tyvärr inte. 

 

hiiihiii

hej kan du göra en
novell om uelena skulle vat 7kt kul:) *jelena

SVAR: Jag tror inte att jag kan göra det :( Jag har så mycket annat att göra just nu. Men jag får se någon gång längre fram! Men jag säger inte nej.

 

Beccis

Hej! Jag undrar om du vet hur mycket selenas skor 'renzo' från Sam edelman kostar?:) har sett att hon använder de rätt ofta :)

SVAR: Hej! Jag vet tyvärr inte vilka skor du menar. Du får ge mig en länk till en bild på Selena när hon bär skorna så får jag se om jag kan ta reda på det! :)

 

Jdndbsva

Hur lång är selena? Hur lång är Justin?
Bor selena med Justin någonstans eller bor hon själv? Vart Isf ???? 
Hur länge har Jelena varit tsm ? 
Vad har selena för sko storlek ? 
Kan du göra fler sno stilen ??? 
Bwt världens bästa selena blogg!! Vad du än gör TA ALDRIG BORT DEN!!!!! 
Kram ett fan av Jelena!!!!

SVAR: Selena är runt 1.65 lång. Justin vet jag inte, men kanske 1.70? 

Det går ett rykte om att Justin har flyttat in i Selenas lägenhet i Los Angeles. 

Sen november/december 2012 skulle jag tro.

Ingen aning! Som mig kanske, 39, vi är ju jämn långa... 

Det kan jag göra! 

Tack så mycket!! <333 Jag ska aldrig ta bort den!

 

Jennifer

Hej bra att du har en frågestund.
Har några frågor till dig här kommer dom.
1. Ska du gå och se jb konserten?
2. Vilka bloggar läser du?
3. Vilken låt tycker.du är.bäst?
4. Ros/Tulpan
5. Tyskland/Österike
6.Hur ser den datorn du sitter vid ut
7. Pengar/Smink
8.Hur gammal du är
9. Tycker du om One Direction
10. Har du varit utanför Europa
11. Vart bor du
12. Vill du bli.kändis

SVAR: Hej!

1. Japp! Fast inte i Stockholm, men i Danmark! Längtar som 17! 

2. Jag läser; cehh.bloggplatsen.se justindrewbieber.blogg.se zarish.blogg.se fokis.se och kompisars bloggar!

3. Just nu lyssnar jag mycket på " target="_blank">"Molly Sanden - This Party", "Frida Amundsen - Closer", " target="_blank">"JB - As long as you love me", "" target="_blank">Celine Dion - A New Day Has Come" och en melodi av John Nordström som heter "Lost Along The Way". Ganska weird att jag lyssnar på den, men den är väldigt häftig! 

4. Då måste jag säga ros!

5. Tyskland tror jag. Har inte varit i Österrike... 

6. Svart! Väldigt svart! Med vita klistermärken med bokstäver på. Ni vet?

7. Jag sminkar mig inte så mycket. Jag föredrar naturligt på mig själv. Men på typ "kalas" och när man är ute med kompisar osv. använder jag smink. Men jag vet inte vad jag väljer.. 

8. 13! Fyller 14 nästa år. Den 10 mars :)

9. Japp, dem är jätte duktiga!

10. Aa, i Egypten. Kanske inte ett ställe som jag rekommenderar till andra... Men det var fint! 

11. Göteborg, mer säger jag inte ;) 

12. Ja. Jag vill bli skådespelerska! 

Moa

vilken av filmerna som selena har varit med i tycker du är bäst?

SVAR: WOWP The Movie. Gör bra enligt mig! Gillar humor filmer mest :)

Moa

Hur mycket väger selena? klä storlek?

SVAR: Jag fick för mig att jag läst någonstans att hon väger 60 kilo. Men det vet man ju inte. Hon är lika lång som mig, så då har hon nog Small eller Medium.

 

Emma

Din favorit film?
Favorit låt just nu? 
Favorit bild på Maddie?

SVAR: Jag såg en film för någon månad sedan som var gör kul! "" target="_blank">The Three Amigos" hette den. Sen gillar jag" target="_blank"> "Wallander" filmerna också.                                                                                                                        Vet inte. Har länkat några lite längre upp :)                                                                                                   Gud! Jag vet inte... men kanske den HÄR. Hon är väldigt söt där. 

 

Ida

Vad tycker du är det bästa med Justin Biebers utseende?
Vem är din favorit i One Direction?
Vilken är din favorit Wallander film?
Tacos elr pizza?
Favorit pizza?

SVAR: Hans ögon! Så vackra! 

Svårt... Liam, Zayn, Louis eller Niall. Sorry Harry! 

Vet inte. Kanske " target="_blank">"Tjuven". För den är inte så läskig som " target="_blank">"Mastermind", som jag senast såg. 

Tacos är nyttigare... fast jag vet inte. Tacos tror jag. 

Kebab. ;)

 

moa ringvall

kan man skicka fanbrev/brev till justin bieber? 
vad är hans adress i så fall?
när blev jelena ihop?
vilken tid föddes selena?
kommer selena till sverige när justin kommer?

SVAR: Det kan man säkert!

Ingen aning tyvärr... kolla google! 

I november/december 2010. 

Vet inte :( 

Kanske kanske inte. Vi får se! 

 

MIO :)

Din/ditt/dina favvo..
1. djur
2. färg
3. mat 
4. ämne
5. klädestil
6. film 
7. låt 
8. idol
9. förebild 
10. pogram 
11. drömjobb
12. bär: 
13. frukt
14. grönsak

 Hihih kjammis!                                                                                                                                       SVAR: 1. Vet inte. Är inte precis någon djur älskare. 2. Lila eller rosa. 3. Grillad kött. 4. Engelska.          5. Vanessa Hudgens. 6. " target="_blank">Wallander!, Ice Age 4 eller Sunes Sommar. 7. Lite längre upp står några låtar jag gillar. 8. Selena eller Justin.  8. Min syssling eller Selena. 10. Robinson! 11. Skådespelerska. 12. Jordgubbar, om det räknas som bär :/ 13. Äpple :) 14. Vet inte...

anonym

vilken är din favvo låt av selena

SVAR: Who Says eller My Dilemma. Men det ändras varje dag! 

MileyRayCyrusDaily

Lördag 18 aug 19:30

1. Vad tycker du om Miley Cyrus?
2. Favorit låt med Selena.
3. Vilken är din favorit film. ( Behöver inte vara med Sel. )
4. Vill du länkbyta :)

SVAR:  

1. Hon har väldigt bra låtar! LOL, som nyligen släpptes på bio var jätte bra!

2. Who Says eller My Dilemma :)

3. Wallander, Sunes sommar eller Ice Age 4.

4. Visst kan vi det!

 

Maja

Vet du hur Selena får sin snygga sol-bränna? :) 
Kram <3

SVAR: Solar skulle jag tro. Det är mycket varmare i USA, så man blir brunare där. :)

 

Becca

Är selena och demi fortfarande bästisar/kompisar??????
Ps. ÄLSKAR DIN BLOGG!!<3<3

SVAR: Demi berättade för ett tag sedan att dem inte är lika nära vänner som dom var förut. Men dom är fortfarande vänner!

Tack!! <33

 

Alexandra

Har några frågor om Madeleine, vill veta lite mer om henne :) 
1. Vad fick dig att stödja Madeleine Mccann kampanjen? 
2. Hur gamla är Madeleines föräldrar? 
3. Vad heter din Madeleine blogg? 
4. Är Madeleines fall verkligen det största? 
5. Var det sant att hon var i Sverige?

Älskar bloggen <3

SVAR: 

1. Jag ville vara med och försöka hitta Madeleine + att jag tycker väldigt synd om hennes nära.

2. Jag tror inte dem har sagt det.

3. www.findmaddie.bloggplatsen.se 

4. Japp, Madeleines kidnappning är det största. Kate skriver i sin bok: "Plötsligt var Madeleiens ansikte ett ansikte för alla försvunna och utnyttjade barn". 

5. Jag tror det i alla fall. 

Tack!

 

Rebecca

vrf kan selena nt bara göra ett nått konto på instagram!?!?!

SVAR: Vet inte. Fråga henne :) 

 

Mimmi

Hej! Hur träffades Selena och Justin och hur länge har dom varit tillsammans?

SVAR: Jag vet inte hur dom träffades, men dem har varit tillsammans sen 2010:)

 

Gomezzblogg

Måndag 20 aug 22:47

kmr jelena gifta sig??

SVAR: Inte vad jag vet. Men vi får vänta och se!

 

Gomezzblogg

1. Det har rycktats att selen är gravid är det så?2 ska jelena gifta sig ???3 vad tycker Justin om selena? 4 jag älskar din blogg

SVAR: Tror inte det. Selena är väldigt mogen, så jag tror inte hon vill skaffa barn än. Vi får se! Vet inte, han tycker nog att hon är duktig :) TACK! <3

 

Aiman

Tycker du om Miley cyrus?

SVAR: Ja, hon är duktig! Men jag gillar inte hennes nya frisyr. 

 

Lisa

Vart får du alla dina nyheter från?

SVAR: Olika. selgomez.pl selena-daily.com selenamexico.com osv. :) 

 

___________________________________________________________________________________

Tack för alla frågor! <3 

 

Jag har fick några frågor om filmer och musik. Så jag ger er mina tips:

Musik tips: Molly Sanden - This Party, Frida Amundsen - Closer, Celine Dion - A New Day Has Come, JB - ALAYLM, John Nordtröm - Lost Along The Way, Bastien Laval - Restlessness, Miley Cyrus och Billy Rae Cyrus - Ready Set Don't Go.

Filmtips: Wallander - filmerna (rekommenderas från 15, men min bror ser dom och han är 10). Beck - filmerna. The Three Amigos, Men In Black, Ice Age 4. 

 

Av Everyone Loves Selena Gomez - 21 augusti 2012 12:35

 

Selena sågs igår eftermiddag, den 20, för en lunch med sina vänner Samantha Droke och Ashley Cook.

Bilderna är i hög kvalité, klicka bara på miniatyrerna.

                   

Av Everyone Loves Selena Gomez - 21 augusti 2012 12:27

 

Den kanadensiska sidan för Toronto International Film Festival har uppdaterat sin lista av filmer i dag, som kommer visas på derad internationella film festival! Så mycket som tre av filmer som Selena deltar i kommer visas. De är:


Spring Breakers
Hotel Transylvania
Aftershock*

 


Spring Breakers värkar ha åldersgränsen 15, tyvärr. Jag, som är 14, när filmen kommer ut, kommer se den hemma, eftersom att Selena är med! Man behöver ju inte gå på bio, man kan faktiskt se den online, och då finns det oftast ingen åldersgräns, bara en ålder som filmen rekommenderas från! 



*I Aftershock deltog Selena bara snabbt under sin turné i Chile.

Av Everyone Loves Selena Gomez - 21 augusti 2012 12:22

Bloggaren Perez Hilton delade två nya bilder på Selena med sin motspelare Lachlan Buchanan från "Parental Guidance Suggested". Kolla in bilderna ge nedan.

   


Vem är Selena Gomez?

Namn: Selena Marie Gomez

Född: 22 juli 1992 (22 år)

Familj: Mamma Mandy Teefey, pappa Ricardo Gomez

Syskon: Halvsystern Gracie Elliot Teefey

Civilstatus: Singel

Upptäcktes: I en talangshow när hon var 10 år gammal

Aktuell: Albumet "For You"

 

Site Info

Ägare: Lisa

Delägare: Antonia

Startades: 27 november 2011 (efter att bloggen raderats) 

Kontakt: lisa.wallander@live.com

anteelisabeth@hotmail,com

Kampanj: Bloggen hjälper till att stödja kampanjen "Find Madeleine McCann", vill du också göra det? Klicka här.

Webmaster: Cecilia Dahlgren

Kontakt

Kontakta oss på:

Mejl: lisa.wallander@live.com

anteelisabeth@hotmail.com

Kik: LisaWallander

antoniakesson

Instagram: @LisaWallander

@antoniakesson

Blogg: www.antoniakesson.devote.se

 

Madeleine McCann

 

Frågeruta

Vill du fråga mig något?

Vill du fråga något om Selena?

Vill du fråga något om bloggen?

Klicka på denna länk:

SELENAFOREVER-FRAGESIDA

Google translate

Omröstning

Hur länge har du läst bloggen?
 Sedan selena--gomez
 Sedan början av selenaforever
 Sedan väldigt nyligen
 I några år
 Ungefär ett år
 I några månader

Another Cinderella Story

          

Typ:  Film

Roll: Mary Santiago

Släpptes: 16 september 2008

Wizard Of Waverly Place

    

Typ: Serie 

Roll: Alex Russo

Kanal: Disney Channel

År: 2007 - 2011

Ramona & Beezus

           

Typ: Film

Roll: Beatrice "Beezus" Quimby

Släpptes: 23 juli 2010

Projekt Prinsessan

           

Typ: Film

Roll: Carter Mason

Släpptes: 26 juni 2009

Monte Carlo

    

Typ: Film

Roll: Grace Ann Bennet

Släpptes: 1 juli 2011

Hotell Transylvanien

       

Typ: Film

Roll: Mavis (röst)

Släpptes: 19 oktober 2012

Spring Breakers

       

Typ: Film

Roll: Faith

Släpps: 8 mars 2013

Feed The Dog

 

Typ: Film

Roll: Nina Pennington

Släpps: 2013

The Getaway

       

Typ: Film

Roll: "The Kid"

Släpps: 30 augusti 2013

The Wizards Return; Alex Vs. Alex

       

Typ: Film

Roll: Alex Russo

Släpps: 2013

"Selena Gomez"

    

Typ: Parfym

Namn: "Selena Gomez"

Släpptes: Maj 2012

Kiss & Tell

    

Typ: CD

Singlar: "Falling Down" och "Naturally"

Släpptes: 29 september 2009

A Year Without Rain

    

Typ: CD

Singlar: "Round & Round" och "A Year Without Rain"

Släpptes: 17 september 2010

 

When The Sun Goes Down

    

Typ: CD

Singlar: "Who Says", "Love You Like A Love Song", "Bang Bang Bang" och "Hit The Lights"

Släpptes: 28 juni 2011  

Stars Dance

     

Typ: CD

Singlar: "Come & Get It" och "Slow Down"

Släpps: 23 juli 2013

Länkar

Arkiv

Visitors

free counters

Sedan 2 september 2012

Källor vi använder oss av:


Ovido - Quiz & Flashcards