Everyone Loves Selena Gomez

Alla inlägg under november 2012

Av Everyone Loves Selena Gomez - 17 november 2012 15:03

 

SVAR: Tack!! Jag hittar på selgomez.pl tumblr, selenagomezzone.com. tack så mycket igen!! :)
Ja skolan tar mycket tid och det är lite tråkigt ibland :( aww <3 

Jag vet inte om jag kommer träffa henne men jag kommer förmodligen att åka dit någon gång!­­


Jag måste säga att sådana här kommentarer gör mig verkligen glad! Dom gör så att jag tycker det är roligt att blogga för att jag då får veta att ni gillar det jag skriver och gör! Så fortsätt att kommentera så här så fortsätter jag att blogga! :) <3

­

­

­

­


Av Everyone Loves Selena Gomez - 17 november 2012 10:42

Julia om Selena lämnar "Laugh Factory"

Fredag 16 nov 20:02

Är inte det justins mini buss typ.. HAHA 
Är de tillsammans igen ?? 
Älskar bloggen!!!! TA ALDRIG BORT BLOGGEN!

SVAR: Jo, det är Justin "mini buss", tyvärr vet jag inte om de är tillsammans igen eller inte...

tack!! <3


Amanda om Selena lämnar "Laugh Factory"

Fredag 16 nov 19:20

Hur kan ni va säkra på att dom va tillsammans då de inte finns en enda bild på dem tillsammans ??? är dom ett par igen!?

SVAR: Det var ju andra människor (och papparazzis) där, så dom kan ju säga att de var där tillsammans. Men de kanske ville gå ut olika tider eller nåt... jag vet inte. 

 


Jenny om Svar på tal

Fredag 16 nov 18:40

Det är klart att du får göra vad du vill med DIN blogg! :) jag tycker du är jätteduktig!! Besöker bloggen fleeera gånger om dagen :)

SVAR: tack!! :)<3


andrea

Torsdag 15 nov 21:26

några personliga frågor ;)

1. vad är hela ditt namn?
2. var bor du?
3. kan inte du skaffa en privat blogg?
4. är du kär?
5. vilken skola går du på?
6. vad heter din bästa/närmsta kompisar?
7. är du rasist? (inte för att jag är det då...)
8. är du nöjd med dig själv?
9. vilken klass går du i? 
10. har du fb?

SVAR: ska se vad jag kan svara på... 

1. Lisa .... det andra säger ja inte här och nu. Men jag har säkert skrivit det förut.

2. Utanför Göteborg, typ.

3. Nej, jag tror inte jag vill göra det.

4. Ja!! Det är jag :) fast inte i någon kändis faktiskt, utan en kille i skolan ;)

5. Det vill jag inte säga 

6. Melina, Ida, Johannes, Sebastian, Scott... 

7. Nej!! Usch, verkligen inte. Typ hela min skola är utländska och dom flesta är faktiskt väldigt roliga! Så nej, det är jag inte. 

8. jag vet inte... 

9. 7:an

10. Ja. 


Hanna om Selena kommer hem till Texas

Torsdag 15 nov 15:03

bor inte hon i Los angeles? :O

ps. älskar din blogg!! :)<3

SVAR: Jo men det är hennes familjs/mammas hus i Texas, antar jag ;)

Tack!! :)<3


Selenas-största-fan om Hollywoodlife.com om Jelena

Tisdag 13 nov 18:21

Ingen vet säkert, kanske är dom ihop, kanske inte, sluta bomba om det!, har ni tänkt på att dom blir dubbelt så mycket förföljda än va det var förrut, Båda är grymma och har rätt i sina åsikter, han var inte på dejt med henne!

SVAR: Nej, jag bombar inte om det och jag tycker också det är synd att dom blir så mycket förföljda på grund av det. 

Men hallå, du kan ju inte skylla på mig om texten! Jag översatte vad Hollywoodlife hade skrivit, så att ni skulle kunna läsa på svenska istället på engelska...


sverige

Tisdag 13 nov 17:22

hej , kmr selena gomez ,till sverige nångång? :) älskar din blogg

SVAR: Jag vet tyvärr inte det. Men vi får hoppas!! 

Tack! :)

 

L

Tisdag 13 nov 10:54

Vad heter hon på Instagram?

SVAR: Jag tror inte hon har Instagram.


 

Av Everyone Loves Selena Gomez - 17 november 2012 10:38

 

         

         

 

 

Av Everyone Loves Selena Gomez - 17 november 2012 10:23

Igår, den 16 november, var det exakt ett årsedan som SelenaGomezVEVO, släppte den officiella videon för "Hit The Lights". Hittills har låten spelats 48 888 043 gånger! 

Av Everyone Loves Selena Gomez - 16 november 2012 16:52

Efter att ha setts (tillsammans) på hotellet, gick paret till Laugh Factory i går kväll, en komedi show som visas varje dag i Los Angeles.

       

 

Av Everyone Loves Selena Gomez - 16 november 2012 16:40

 

Nästa skiva från Selena Gomez kommer släppas i mars 2013.


Stjärnan var i Texas i onsdags för att vara med Ryan Seacrest på hans invigning av ett sjukhus; Children's Medical Center i Dallas. Under evenemanget har Seacrest skrivit på sin twitter "@selenagomez har berättat att hennes skiva släpps i mars" . 


Gomez senaste album, "When The Sun Goes Down," sålde 642.000 exemplar sedan dess release i juni 2011, enligt Nielsen SoundScan. Albumet var det tredje som "Selena Gomez & The Scene", släppte. Deras största hit "Love You Like a Love Song", nådde 15 i en rankning och deras första topp 10 ranking i pop (position 6).


Under den senaste helgen har det avslöjats att Gomez och hennes mångårige pojkvän, Justin Bieber, avslutat sitt förhållandet på grund av deras fullspäckade scheman. Gomez gjorde ett offentligt framträdande på måndags kväll vid 2012 Glamour Women of the Year Awards, där hon hedrades för sin enastående karriär och för sitt arbete med UNICEF.

Av Everyone Loves Selena Gomez - 16 november 2012 16:29

 

Spring Breakers kommer att få en nationell release under våren 2013 för A24 och Annapurna Pictures. Filmens stjärnor Selena Gomez, Vanessa Hudgens, Ashley Benson och Rachel Korine som är fyra universitets tjejer som är villiga att göra något för att få sin dröm Spring Break. Filmen har också rapparen Guicci Mane, ATL Twins och Oscar-nominerade skådespelaren James Franco, skriven och regisserad av Harmony Korine och dess ursprungliga soundtrack har innehav av Cliff Martinez och Shkirllex.


Filmen hade premiär i 2012 Venice Film Festiva och även på 2012 Toronto International Film Festival. 


"Harmony har skapat en av de mest efterlängtade filmer av sociala medier", säger producenten A24. "Hans film har ett populärt innehåll. Vi kunde inte föreställa oss bättre skådespelare i denna film som Megan Ellison, en av de mest vågade filmproducenter i film idag. "

 

Spring Breakers producerades av Chris Hanley, Jordanien Gertner, David Zander och Charles-Marie Anthonioz. Megan Ellison, grundare av produktionsbolaget Annapurna.

Vem är Selena Gomez?

Namn: Selena Marie Gomez

Född: 22 juli 1992 (22 år)

Familj: Mamma Mandy Teefey, pappa Ricardo Gomez

Syskon: Halvsystern Gracie Elliot Teefey

Civilstatus: Singel

Upptäcktes: I en talangshow när hon var 10 år gammal

Aktuell: Albumet "For You"

 

Site Info

Ägare: Lisa

Delägare: Antonia

Startades: 27 november 2011 (efter att bloggen raderats) 

Kontakt: lisa.wallander@live.com

anteelisabeth@hotmail,com

Kampanj: Bloggen hjälper till att stödja kampanjen "Find Madeleine McCann", vill du också göra det? Klicka här.

Webmaster: Cecilia Dahlgren

Kontakt

Kontakta oss på:

Mejl: lisa.wallander@live.com

anteelisabeth@hotmail.com

Kik: LisaWallander

antoniakesson

Instagram: @LisaWallander

@antoniakesson

Blogg: www.antoniakesson.devote.se

 

Madeleine McCann

 

Frågeruta

Vill du fråga mig något?

Vill du fråga något om Selena?

Vill du fråga något om bloggen?

Klicka på denna länk:

SELENAFOREVER-FRAGESIDA

Google translate

Omröstning

Hur länge har du läst bloggen?
 Sedan selena--gomez
 Sedan början av selenaforever
 Sedan väldigt nyligen
 I några år
 Ungefär ett år
 I några månader

Another Cinderella Story

          

Typ:  Film

Roll: Mary Santiago

Släpptes: 16 september 2008

Wizard Of Waverly Place

    

Typ: Serie 

Roll: Alex Russo

Kanal: Disney Channel

År: 2007 - 2011

Ramona & Beezus

           

Typ: Film

Roll: Beatrice "Beezus" Quimby

Släpptes: 23 juli 2010

Projekt Prinsessan

           

Typ: Film

Roll: Carter Mason

Släpptes: 26 juni 2009

Monte Carlo

    

Typ: Film

Roll: Grace Ann Bennet

Släpptes: 1 juli 2011

Hotell Transylvanien

       

Typ: Film

Roll: Mavis (röst)

Släpptes: 19 oktober 2012

Spring Breakers

       

Typ: Film

Roll: Faith

Släpps: 8 mars 2013

Feed The Dog

 

Typ: Film

Roll: Nina Pennington

Släpps: 2013

The Getaway

       

Typ: Film

Roll: "The Kid"

Släpps: 30 augusti 2013

The Wizards Return; Alex Vs. Alex

       

Typ: Film

Roll: Alex Russo

Släpps: 2013

"Selena Gomez"

    

Typ: Parfym

Namn: "Selena Gomez"

Släpptes: Maj 2012

Kiss & Tell

    

Typ: CD

Singlar: "Falling Down" och "Naturally"

Släpptes: 29 september 2009

A Year Without Rain

    

Typ: CD

Singlar: "Round & Round" och "A Year Without Rain"

Släpptes: 17 september 2010

 

When The Sun Goes Down

    

Typ: CD

Singlar: "Who Says", "Love You Like A Love Song", "Bang Bang Bang" och "Hit The Lights"

Släpptes: 28 juni 2011  

Stars Dance

     

Typ: CD

Singlar: "Come & Get It" och "Slow Down"

Släpps: 23 juli 2013

Länkar

Arkiv

Visitors

free counters

Sedan 2 september 2012

Källor vi använder oss av:


Skapa flashcards