Everyone Loves Selena Gomez

Alla inlägg under december 2012

Av Everyone Loves Selena Gomez - 28 december 2012 19:26

Samantha

Fredag 28 dec 18:53

ska inte du typ byta bloggportal för bloggplatsen är ju typ för nybörjade men du har väl bloggat i 2 år nu och då är man ingen nybörjare?

SVAR: Jag tycker bloggplatsen är en väldigt bra bloggportal. Fast jag skulle gärna vilja byta men då måste jag ha en design för att det ska bli snyggt och jag vill inte betala för en design ;)


Fredag 28 dec 18:49

är selena och demii lovato fortfarande vänner? har typ missat det

SVAR: Ja dom är fortfarande vänner men dom är inte lika tajta längre.


lollo

Onsdag 26 dec 21:24

hur gör man för att länka sidor till ens blogg

SVAR: Jag kollade in din blogg och såg att du länkat flera stycken i menyn och man gör på samma sätt i inlägg ;)

eller om du menar om du vill att andra ska länka dig så be dom att göra ett länkbyte!

Söndag 9 dec 11:44

hej tkr du bör skriva in spring breakers elr vad filmen heter på dom sakerna hon gjort alltså åt vänster på bloggen

SVAR: Ja jag får nog göra det nu ;)
Förlåt för ett så sent svar...

Emma

Fredag 28 dec 18:31

Hej jag undrar om du kan göra en design till min blogg jag blev imponerad av din design
Om du gör det ska det vara en Justin bieber believe design 
Snäääällllaaa vet inte hur man gör o får ej beställa av mina föräldrar snälllllaaa jag provade en gång men lyckades inte som dig ber dig du e bäst om du svarar JA

SVAR: Hej!
Min design är gjort av min webmaster Cecilia. Så jag gör tyvärr inte designen själv. 

Jag slutade för ett tag sedan att göra designer, men jag kanske kan göra en design till dig. Du får ett riktigt svar imån ;) 

Av Everyone Loves Selena Gomez - 28 december 2012 18:04

Selena Gomez rankades som nummer 4 i Fox News lista över de kvinnor som stått ut mest i år. 


#4 - Selena Gomez

"Den göra slut och bli ihop flickvännen Selena Gomez till Justin Bieber har händerna alla Beliebers vill ha, "Baby" sångarens hjärta. Gomez lämnade sin bild av en barnskådespelare för Wizards iår och förvandlas till sexig och mognare stil på röda mattan. Justin har berättat för Oprah att hans flickvän inte bara är vacker utan också "äkta". Han har pengarna och hon har makten, bra spelat!"


 

Av Everyone Loves Selena Gomez - 28 december 2012 17:15

 

Fans vill att Selena Gomez ska dejta One Direction, Niall Horan. Men enligt en ny rapport vill Niall inte dejta Selena - även om hon var singel. 

 

Selena Gomez är just nu i ett svårt tillfälle med sin relation tillsammans med Justin Bieber. De har gjort slut ett antal gånger under de senaste månaders och hennes fans är redo att ge henne en ny man, tyvärr inte Niall Horan. 

 

"Niall och Selena är bra vänner, men dom vill inte dejta varandra. De är inte intresserade av varandra. Och om de skulle lockas till varandra (vilket dom inte gör), skulle Niall inte vilja såra sin vänskap med Justin från att dejta Selena. Niall har fortfarande en crush på Demi Lovato, som har varit Selenas vän under en lång tid. Han skulle inte vilja förstöra hans chanser med Demi för att dejta Selena", berättar en källa för SugarScape


Det är synd att Niall känner så eftersom att en källa berättar för Hollywoodlife.com att Selena kan följa Taylor Swifts spår, att dejta en One Direction medlem om hennes förhållande med Justin tar slut. 


"Hon har sett att hennes vän Taylor nu dejtar Harry Styles för att komma ifrån sitt ex Conor, och Selena har sagt att hon skulle vilja dejta någon annan för att se om det finns någon bättre där ute", berättar vår källa. 


"Det skulle inte förvåna om Selena hade en dubbel dejt med Taylor tillsammans med någon av One Direction ungarna, om hon inte kommer tillbaka till Justin". 

 

 

- hollywoodlife.com

Av Everyone Loves Selena Gomez - 28 december 2012 16:24

Här nedan är två nya bilder på Selena vid lanseringen av DS2DIO i Los Angeles, den 14 juni i år. Som vi kan se på bilderna, är hon tillsammans med Samantha Droke och Christina Grimmie, två av hennes vänner och hennes styvfar Brian Teefey

   

Av Everyone Loves Selena Gomez - 28 december 2012 10:58

Ägaren av breakingfree.se har skapat en Facebook sida där nyheter om Spring Breakers kommer upp (andra saker också). Så om ni har Facebook, gå in och gilla sidan! Klicka på bilden nedan.

 

Av Everyone Loves Selena Gomez - 28 december 2012 10:53

Ebba

Fredag 28 dec 09:39

Jag undrar om ni kan länka sidan igen där man kan köpa Selenas Parfym? :)

SVAR: Det klart jag kan! Klicka på länken nedan :) 

http://www.parfym-klick.se/Sok/?q=selena...gomez&b=S%C3%96K 

 

Jenny - ♥PLLG♥

Torsdag 27 dec 18:49

Hej, jag har precis startat upp en blogg om de båda serierna Pretty Little Liars och The Lying Game och skulle behöva hjälp att få upp statistiken. Vill du göra ett länkbyte?

SVAR: Hej!

Visst kan vi länkbyta! http://prettylittlelyinggame.blogg.se 


anonym

Torsdag 27 dec 18:34

Men hur kan du vara så säker på att hon batar man ska faktist inte tro på allt som skrivs i tidnigar

SVAR: Nej jag bara skriver det som kommer som en nyhet. Men detta trorjag på faktiskt, för även jag har sett att Selena gått ner i vikt. 

 

Breakingfree.se - Zac E, Vanessa H

Fredag 28 dec 00:29

Jag har skapat en inofficiell Facebooksida för att uppmärksamma "Spring Breakers", men även visa den svenska och de andra nordiska distributörerna att de nordiska fansen helst vill se filmen på bio. Om du vill får du gärna tipsa dina besökare om denna sida.

SVAR: Okej, jag länkar den i ett inlägg. :)

 

Av Everyone Loves Selena Gomez - 27 december 2012 18:12

Emma

Tisdag 25 dec 14:10

Hej, jag undra r om selena gomez och justin bieber har gjort slut .. är de sant ?? Love selena & Justin

SVAR: Hej! Jag vet faktiskt inte hur det är just nu om dom är ihop eller inte, jag tror dom har lite problem i sitt förhållande just nu och det är ju synd. Men jag läste ett rykte som säger att Selena var på en Yoga kurs och Justin väntade utanför, men jag vet inte om det är sant. Så jag kan inte riktigt svara på det. 


Julia

Torsdag 27 dec 13:37

Men hur har hon kunnat gå ner i vikt då?? För man ser ju henne aldrig ute och går eller så.... Hehe älskar bloggen !!!!!!!!!!!

SVAR: För att hon inte äter någonting, då går man snabbt ner i vikt! Men det är inte bra att göra det, så gör inte det bara för att Selena gör det! Tack!!

 

Vem är Selena Gomez?

Namn: Selena Marie Gomez

Född: 22 juli 1992 (22 år)

Familj: Mamma Mandy Teefey, pappa Ricardo Gomez

Syskon: Halvsystern Gracie Elliot Teefey

Civilstatus: Singel

Upptäcktes: I en talangshow när hon var 10 år gammal

Aktuell: Albumet "For You"

 

Site Info

Ägare: Lisa

Delägare: Antonia

Startades: 27 november 2011 (efter att bloggen raderats) 

Kontakt: lisa.wallander@live.com

anteelisabeth@hotmail,com

Kampanj: Bloggen hjälper till att stödja kampanjen "Find Madeleine McCann", vill du också göra det? Klicka här.

Webmaster: Cecilia Dahlgren

Kontakt

Kontakta oss på:

Mejl: lisa.wallander@live.com

anteelisabeth@hotmail.com

Kik: LisaWallander

antoniakesson

Instagram: @LisaWallander

@antoniakesson

Blogg: www.antoniakesson.devote.se

 

Madeleine McCann

 

Frågeruta

Vill du fråga mig något?

Vill du fråga något om Selena?

Vill du fråga något om bloggen?

Klicka på denna länk:

SELENAFOREVER-FRAGESIDA

Google translate

Omröstning

Hur länge har du läst bloggen?
 Sedan selena--gomez
 Sedan början av selenaforever
 Sedan väldigt nyligen
 I några år
 Ungefär ett år
 I några månader

Another Cinderella Story

          

Typ:  Film

Roll: Mary Santiago

Släpptes: 16 september 2008

Wizard Of Waverly Place

    

Typ: Serie 

Roll: Alex Russo

Kanal: Disney Channel

År: 2007 - 2011

Ramona & Beezus

           

Typ: Film

Roll: Beatrice "Beezus" Quimby

Släpptes: 23 juli 2010

Projekt Prinsessan

           

Typ: Film

Roll: Carter Mason

Släpptes: 26 juni 2009

Monte Carlo

    

Typ: Film

Roll: Grace Ann Bennet

Släpptes: 1 juli 2011

Hotell Transylvanien

       

Typ: Film

Roll: Mavis (röst)

Släpptes: 19 oktober 2012

Spring Breakers

       

Typ: Film

Roll: Faith

Släpps: 8 mars 2013

Feed The Dog

 

Typ: Film

Roll: Nina Pennington

Släpps: 2013

The Getaway

       

Typ: Film

Roll: "The Kid"

Släpps: 30 augusti 2013

The Wizards Return; Alex Vs. Alex

       

Typ: Film

Roll: Alex Russo

Släpps: 2013

"Selena Gomez"

    

Typ: Parfym

Namn: "Selena Gomez"

Släpptes: Maj 2012

Kiss & Tell

    

Typ: CD

Singlar: "Falling Down" och "Naturally"

Släpptes: 29 september 2009

A Year Without Rain

    

Typ: CD

Singlar: "Round & Round" och "A Year Without Rain"

Släpptes: 17 september 2010

 

When The Sun Goes Down

    

Typ: CD

Singlar: "Who Says", "Love You Like A Love Song", "Bang Bang Bang" och "Hit The Lights"

Släpptes: 28 juni 2011  

Stars Dance

     

Typ: CD

Singlar: "Come & Get It" och "Slow Down"

Släpps: 23 juli 2013

Länkar

Arkiv

Visitors

free counters

Sedan 2 september 2012

Källor vi använder oss av:


Ovido - Quiz & Flashcards