Everyone Loves Selena Gomez

Alla inlägg under juni 2013

Av Everyone Loves Selena Gomez - 26 juni 2013 22:05

(Det är en video som inte gick att klistra in, klicka på bilden för att se den.)

 

@Stylesip: Some of our #summer #dreamoutloud #favorites! #dol #style #selenagomez#favorite #fashion #kmart…


//Johanna

När jag såg denna videon smälte jag typ, nej men helt seriöst. Hon är så underbar den människan. 

/Aileen

Av Everyone Loves Selena Gomez - 26 juni 2013 20:27

i"m bored wanna watch a movie? ;) http://bit.ly/ SpringBreakers_iTunes"

 


"@dustintavella: @selenagomez @officialDannyT"

 

Hej allihopa, Aileen här! Jag undrar lite om ni skulle vilja att jag anordnar en tävling där ni kan vinna fin fina grejer? 

Innan jag blev hackad på min Selena Gomez blogg hade jag blivit sponsrad av Disney Channel med en massa fina grejer. Hade en tävling men har grejor kvar. Tänkte att i samband med Stars Dance Tour kanske en massa fans vill ha Selena Gomez tröjor och så.

I vilket fall så undrar jag om ni är intresserade av en tävling där ni bland annat kan vinna, t-shirts, strand- väskor, block och sånt typ (med Selena Gomez/Wizards tryck)?

Tävlingen kommer hamna på min blogg, DENNA  (www.ajji.blogg.se). Men ska la se till att alla läsare här med vet om och så. :)


Kommentera vad ni tycker Selenators!! 

Tumblr

/Aileen



Här är HollywoodLifes inslag om Justins skydiving date. Jag personligen tror inte de är ett par. Dessutom tror jag inte den typen av tjej är Justins typ, men vet inte, känns inte så bara.

Tror ni Justin bara "dejtar" Jordan Ozuna för att göra Selena avensjuk eller tror ni han har riktiga känslor och redan avlsutat kapitlet gellande Selena? 


Detta känns lite som att de spelar ett spel eller vad man ska säga, just att de ska bli en massa avensjuka med i det hela och så vidare... tror liksom inte Justin kommit över Selena redan och att han redan är på date och så är förvånande...

Vad tror ni?

/Aileen


UPDATE: Detta är inget illa menat till Justin även om det kan låta så, men detta var mina åsikter och jag vill jätte gärna höra era med så skriv :) 

Av Everyone Loves Selena Gomez - 25 juni 2013 21:56

Hej alla fina! ♥


Jag ska nu ta in en ny gästbloggare till bloggen, eftersom en "har slutat". Så om någon av er är intresserad över att hjälpa till att uppdatera bloggen, mejla smileylisa@live.se och döp mejlet till "Gästblogga". Hoppas någon utav er vill! 


Det är några som har skrivit till mig innan att om vi behöver gästbloggare så ställer dom gärna upp! Så ni som har kommenterat det, skriv gärna det i erat mejl om ni nu mejlar! 


Tack!


Puss och kram

/Lisa




Och en till sak: Jag kan inte välja vilken header jag ska ha tills jag får en ny av Cicci... hjälp?

1.   2.   3.   4.   

5.   6.   7.   8.   

9.   10.   11.  

 
  
pollcode.com free polls 

 

Av Everyone Loves Selena Gomez - 25 juni 2013 21:45

 

Felicia

Tisdag 25 juni 20:55

Hej har också lite frågor :)
Har tänkt beställa hem lite kläder från dream out loud från kmart.Com Vet du om kläderna är små eller stora i storlekarna eller normala? :)

SVAR: Du kan välja mellan S, M, L osv. Och dom är "normala" i storleken. Har du storlek Medium när du köper kläder i affärer här i Sverige, så väljer du storlek "M" där också.

 

Kram

/Lisa 


Anonym ^^

Tisdag 25 juni 20:22

Kan man fortfarande beställa biljetter till konserten med Selena i Stockholm för man kan ju beställa här :https://biljettshop.se/sv/selena-gomez-arenan-fryshuset-stockholm-31-augusti/  Eller?? :)

SVAR: Jag vet inget om BiljettShop. Alltså om dom är pålitliga eller inte. Ticnet är det stället jag rekommenderar men just nu verkar det som att biljetterna är uppbokade där. Men det kommer säkert flera om ett tag! 

 

Kram

/Lisa



Det var någon som frågade om Film Tips, och det har jag nu fixat! Men eftersom jag inte tycker det passar in på den här bloggen, la jag ut det på selenaforever-frågesida istället. Så klicka här för att komma dit!

Vem är Selena Gomez?

Namn: Selena Marie Gomez

Född: 22 juli 1992 (22 år)

Familj: Mamma Mandy Teefey, pappa Ricardo Gomez

Syskon: Halvsystern Gracie Elliot Teefey

Civilstatus: Singel

Upptäcktes: I en talangshow när hon var 10 år gammal

Aktuell: Albumet "For You"

 

Site Info

Ägare: Lisa

Delägare: Antonia

Startades: 27 november 2011 (efter att bloggen raderats) 

Kontakt: lisa.wallander@live.com

anteelisabeth@hotmail,com

Kampanj: Bloggen hjälper till att stödja kampanjen "Find Madeleine McCann", vill du också göra det? Klicka här.

Webmaster: Cecilia Dahlgren

Kontakt

Kontakta oss på:

Mejl: lisa.wallander@live.com

anteelisabeth@hotmail.com

Kik: LisaWallander

antoniakesson

Instagram: @LisaWallander

@antoniakesson

Blogg: www.antoniakesson.devote.se

 

Madeleine McCann

 

Frågeruta

Vill du fråga mig något?

Vill du fråga något om Selena?

Vill du fråga något om bloggen?

Klicka på denna länk:

SELENAFOREVER-FRAGESIDA

Google translate

Omröstning

Hur länge har du läst bloggen?
 Sedan selena--gomez
 Sedan början av selenaforever
 Sedan väldigt nyligen
 I några år
 Ungefär ett år
 I några månader

Another Cinderella Story

          

Typ:  Film

Roll: Mary Santiago

Släpptes: 16 september 2008

Wizard Of Waverly Place

    

Typ: Serie 

Roll: Alex Russo

Kanal: Disney Channel

År: 2007 - 2011

Ramona & Beezus

           

Typ: Film

Roll: Beatrice "Beezus" Quimby

Släpptes: 23 juli 2010

Projekt Prinsessan

           

Typ: Film

Roll: Carter Mason

Släpptes: 26 juni 2009

Monte Carlo

    

Typ: Film

Roll: Grace Ann Bennet

Släpptes: 1 juli 2011

Hotell Transylvanien

       

Typ: Film

Roll: Mavis (röst)

Släpptes: 19 oktober 2012

Spring Breakers

       

Typ: Film

Roll: Faith

Släpps: 8 mars 2013

Feed The Dog

 

Typ: Film

Roll: Nina Pennington

Släpps: 2013

The Getaway

       

Typ: Film

Roll: "The Kid"

Släpps: 30 augusti 2013

The Wizards Return; Alex Vs. Alex

       

Typ: Film

Roll: Alex Russo

Släpps: 2013

"Selena Gomez"

    

Typ: Parfym

Namn: "Selena Gomez"

Släpptes: Maj 2012

Kiss & Tell

    

Typ: CD

Singlar: "Falling Down" och "Naturally"

Släpptes: 29 september 2009

A Year Without Rain

    

Typ: CD

Singlar: "Round & Round" och "A Year Without Rain"

Släpptes: 17 september 2010

 

When The Sun Goes Down

    

Typ: CD

Singlar: "Who Says", "Love You Like A Love Song", "Bang Bang Bang" och "Hit The Lights"

Släpptes: 28 juni 2011  

Stars Dance

     

Typ: CD

Singlar: "Come & Get It" och "Slow Down"

Släpps: 23 juli 2013

Länkar

Arkiv

Visitors

free counters

Sedan 2 september 2012

Källor vi använder oss av:


Ovido - Quiz & Flashcards