Everyone Loves Selena Gomez

Alla inlägg under juni 2013

Av Everyone Loves Selena Gomez - 25 juni 2013 20:57

@springbreakers: click to get the movie http://bit.ly/SpringBreakers_iTunes … yours forever xx

@springbreakers: click to get the movie http://bit.ly/SpringBreakers_iTunes … yours forever xx


//Johanna

 

Jonna

Tisdag 25 juni 16:54

Hej! Jag har några frågor till dig
1. Hur gammal är du? 
2. Varför skapade du en blogg?
3. Hur länge har du bloggat? 
4. Vad fick dig att vilja stödja Madeleine McCann?
5. Har du kille? Vilka sorts killar faller du för? Hehe 

Du behöver inte svara på den sista om du inte vill.. men aa det är lite roligt att veta bara :/

Kram! Ps. din blogg e bäst :D

SVAR: Hej!
1. 14 
2. För att jag blev inspirerad av en Miley Cyrus blogg faktiskt! Jag tyckte det verkade så rolig, därför ville jag skapa en egen. Men jag trodde verkligen inte att jag skulle få så många läsare då! TACK!! ❤
3. Jag startade min första Miley Cyrus blogg 2010. Och min första Selena Gomez blogg (selena--gomez) i april 2011, om det är någon som kommer ihåg den? Någon som har läst min blogg sen dess? Heh 
Och den här bloggen startade jag i november 2011 efter att det blev hackad och raderad.
4. Jag såg en bild på henne på Facebook och började läsa mer och mer. Också tyckte jag att det var så hemskt så jag ville hjälpa till på någon sätt!
5. Nej det har jag inte. Jag gillar mörkhåriga killar med mörka ögon. Utländska alla gånger, jao hehe 

Tack så mycket!!

Kram
/Lisa

—————————————————————————————————————————————————————

Leila

Tisdag 25 juni 10:36

Det här handlar inte om de men när kommer
Slow down videon? Trodde den skulle komma på måndags?
Tacksam över ett svar:)

SVAR: Jag vet faktiskt inte! Jag trodde den skulle komma ännu tidigare... Men vi får vänta och se. 

—————————————————————————————————————————————————————


Alexandra

Tisdag 25 juni 16:42

Kan inte du lägga upp några filmtips? Inte bara Selenas filmer. Alltså snälla jag letar efter filmer men jag hittar ingen...

SVAR: Jo det kan jag väl göra!
Kram
/Lisa

—————————————————————————————————————————————————————


Har du ingen biljett till Selenas konsert i Stockholm den 30 Augusti? Här är du en chans att köpa en biljett från Sanna


Utgångspriset är 400:- men bjuder du på mer pengar har du större chans! Mejla Sanna ifall du är intresserad på sanna96_peace@hotmail.com


Kom ihåg, det är endast en ståplats biljett, men kanske träffar du någon ny kompis där!! 

 


//Lisa


Av Everyone Loves Selena Gomez - 25 juni 2013 12:41

Trots rykten om att Justin Bieber kysst en annan kvinna på Sky Diving hallen, rapporteras

det att Justin och Selena var med varandra under söndagskvällen och att dom fortfarande är ett par. 


- tumblr

 



//Lisa


Av Everyone Loves Selena Gomez - 25 juni 2013 08:06

 

She may be a Texas native, but that doesn’t mean Selena Gomez can’t rock a California beach look.

The “Come and Get It” pop star celebrated the first official weekend of summer in style on an afternoon trip to Malibu.

After a lunch date with her girlfriend Francia Raisa at Paradise Cove, the singer enjoyed the beautiful weather with a walk on the warm sand.

Wearing ripped denim shorts, a white tank top and fashionable accessories, the 20-year-old fit right in with the beach community.

Gomez has plenty of reasons to enjoy the summer season. Just a few short weeks ago, the former Wizards of Waverly Placestar became a big sister after her mom gave birth to a baby girl.  

We have no doubt the next few months will be extra special for the entire Gomez family.


//Johanna

Av Everyone Loves Selena Gomez - 25 juni 2013 07:54

Klicka på bilden för att komma till sidan.

 


//Johanna


Vem är Selena Gomez?

Namn: Selena Marie Gomez

Född: 22 juli 1992 (22 år)

Familj: Mamma Mandy Teefey, pappa Ricardo Gomez

Syskon: Halvsystern Gracie Elliot Teefey

Civilstatus: Singel

Upptäcktes: I en talangshow när hon var 10 år gammal

Aktuell: Albumet "For You"

 

Site Info

Ägare: Lisa

Delägare: Antonia

Startades: 27 november 2011 (efter att bloggen raderats) 

Kontakt: lisa.wallander@live.com

anteelisabeth@hotmail,com

Kampanj: Bloggen hjälper till att stödja kampanjen "Find Madeleine McCann", vill du också göra det? Klicka här.

Webmaster: Cecilia Dahlgren

Kontakt

Kontakta oss på:

Mejl: lisa.wallander@live.com

anteelisabeth@hotmail.com

Kik: LisaWallander

antoniakesson

Instagram: @LisaWallander

@antoniakesson

Blogg: www.antoniakesson.devote.se

 

Madeleine McCann

 

Frågeruta

Vill du fråga mig något?

Vill du fråga något om Selena?

Vill du fråga något om bloggen?

Klicka på denna länk:

SELENAFOREVER-FRAGESIDA

Google translate

Omröstning

Hur länge har du läst bloggen?
 Sedan selena--gomez
 Sedan början av selenaforever
 Sedan väldigt nyligen
 I några år
 Ungefär ett år
 I några månader

Another Cinderella Story

          

Typ:  Film

Roll: Mary Santiago

Släpptes: 16 september 2008

Wizard Of Waverly Place

    

Typ: Serie 

Roll: Alex Russo

Kanal: Disney Channel

År: 2007 - 2011

Ramona & Beezus

           

Typ: Film

Roll: Beatrice "Beezus" Quimby

Släpptes: 23 juli 2010

Projekt Prinsessan

           

Typ: Film

Roll: Carter Mason

Släpptes: 26 juni 2009

Monte Carlo

    

Typ: Film

Roll: Grace Ann Bennet

Släpptes: 1 juli 2011

Hotell Transylvanien

       

Typ: Film

Roll: Mavis (röst)

Släpptes: 19 oktober 2012

Spring Breakers

       

Typ: Film

Roll: Faith

Släpps: 8 mars 2013

Feed The Dog

 

Typ: Film

Roll: Nina Pennington

Släpps: 2013

The Getaway

       

Typ: Film

Roll: "The Kid"

Släpps: 30 augusti 2013

The Wizards Return; Alex Vs. Alex

       

Typ: Film

Roll: Alex Russo

Släpps: 2013

"Selena Gomez"

    

Typ: Parfym

Namn: "Selena Gomez"

Släpptes: Maj 2012

Kiss & Tell

    

Typ: CD

Singlar: "Falling Down" och "Naturally"

Släpptes: 29 september 2009

A Year Without Rain

    

Typ: CD

Singlar: "Round & Round" och "A Year Without Rain"

Släpptes: 17 september 2010

 

When The Sun Goes Down

    

Typ: CD

Singlar: "Who Says", "Love You Like A Love Song", "Bang Bang Bang" och "Hit The Lights"

Släpptes: 28 juni 2011  

Stars Dance

     

Typ: CD

Singlar: "Come & Get It" och "Slow Down"

Släpps: 23 juli 2013

Länkar

Arkiv

Visitors

free counters

Sedan 2 september 2012

Källor vi använder oss av:


Ovido - Quiz & Flashcards