Everyone Loves Selena Gomez

Alla inlägg under juli 2013

Av Everyone Loves Selena Gomez - 26 juli 2013 20:23

Nu kan ni chatta med varandra och med mig i chatt boxen! ❤ 

Om det funkar bra, behåller jag den!


Kram

//Lisa

 

Christina

Fredag 26 juli 16:28

Hej, Tack för en bra blogg. Du vet möjligtvis inte om man kan köpa kläder som Selena bär på? 
Exempelvis som denna sida: http://selenascloset.com/ där dem berättar vart dem går att handla ifrån, fast då inom Sverige? 
Återigen kul blogg! :)

SVAR: Hej!

Om man vill köpa kläder Selena bär så är det från dom ställena som den sidan skriver, annars är det bara plagg som liknar det Selena bär, om det inte är så att hon köpt på Zara eller något sådant...

Tack!

Sofia

Fredag 26 juli 12:44

Hej! först och främst vill jag säga tack till en sån bra blogg!
jag undrar om ni kunde ge lite mer information om konserten, typ när ni tycker man ska vara där och om vi ska göra något speciellt eller liknande? Skulle vara jätte tacksam för svar i ett inlägg! Kram

SVAR: Hej, tack så mycket!

Jag vet inte så jätte mycket än för det har inte kommit så mycket information. Om det ska hända något där innan vet jag inte, i alla fall inget som jag håller i för att jag kommer inte vara där. När jag var på JB konserten var jag där några timmar innan men gick direkt till kön när det släpptes in eftersom jag hade så bra platser. Har du sittplatser spelar det ingen roll när du kommer eftersom ingen kan ta din plats. Har du ståplats gäller det att stå långt fram i kön ifall du vill stå längst fram. Jag tipsar också öronproppar! Det är högt ljud och du kan njuta mer av konserten ifall du har öronproppar! Ta inte på dig för mycket kläder, shorts och linne är ett tips! Det blir varmt och du kommer förmodligen dansa och hoppa till musiken. 


Av Everyone Loves Selena Gomez - 26 juli 2013 17:17

                         

 


Se 100+ bilder här   

         

       

               

 

fjfk

Torsdag 25 juli 23:39

ni har stavat fel på sångerskan i eran header bara så ni vet

SVAR: Ja, headern är från Cecilia (webmaster för bloggen), så jag kan inte fixa det tyvärr! Men det gör inte så mycket tycker jag.

Klara

Torsdag 25 juli 21:02

Hur får man reda på när hennes plan landar i sverige? Jag antar att hon kommer till arlanda? Jag skulle nämligen vilja vänta på henne där, men jag vet inte när hon kommer och så? ^^ Typ dagen innan konserten eller samma dag?

SVAR: Dagen innan har hon en konsert i Danmark, så antingen flyger hon direkt till Stockholm eller så sover hon natten i Danmark och åker hit dagen efter! Det vet jag tyvärr inte.

—————————————————————————————————————————————————

E

Torsdag 25 juli 23:03

Hej tänkte bara säga hur bra uppdatering ni har på bloggen det är det bästa ja nånsin vart med om. Keep it up! Kram

SVAR: Tack så mycket!

 

Kram

//Lisa

—————————————————————————————————————————————————

Uppdatering: 

 

Alicia

Fredag 26 juli 11:35

Vilket hotell kommer Selena vara på i Stockholm? (: Skulle vilja veta om man kunde träffa henne där. För Meet And Greet biljetterna såldes slut! Och hon kanske kommer signera autografer utanför hotellet och ta bilder med fans kanske? ^.^

SVAR: Förmodligen kommer hon bo på Grand Hotel i Stockholm, det är ju det vanligaste hotellet som kändisar bor på i Stockholm. 

———————————————————————————————————————————————————

Jag har gjort en ny omröstning! Rösta gärna!
 

Vem är Selena Gomez?

Namn: Selena Marie Gomez

Född: 22 juli 1992 (22 år)

Familj: Mamma Mandy Teefey, pappa Ricardo Gomez

Syskon: Halvsystern Gracie Elliot Teefey

Civilstatus: Singel

Upptäcktes: I en talangshow när hon var 10 år gammal

Aktuell: Albumet "For You"

 

Site Info

Ägare: Lisa

Delägare: Antonia

Startades: 27 november 2011 (efter att bloggen raderats) 

Kontakt: lisa.wallander@live.com

anteelisabeth@hotmail,com

Kampanj: Bloggen hjälper till att stödja kampanjen "Find Madeleine McCann", vill du också göra det? Klicka här.

Webmaster: Cecilia Dahlgren

Kontakt

Kontakta oss på:

Mejl: lisa.wallander@live.com

anteelisabeth@hotmail.com

Kik: LisaWallander

antoniakesson

Instagram: @LisaWallander

@antoniakesson

Blogg: www.antoniakesson.devote.se

 

Madeleine McCann

 

Frågeruta

Vill du fråga mig något?

Vill du fråga något om Selena?

Vill du fråga något om bloggen?

Klicka på denna länk:

SELENAFOREVER-FRAGESIDA

Google translate

Omröstning

Hur länge har du läst bloggen?
 Sedan selena--gomez
 Sedan början av selenaforever
 Sedan väldigt nyligen
 I några år
 Ungefär ett år
 I några månader

Another Cinderella Story

          

Typ:  Film

Roll: Mary Santiago

Släpptes: 16 september 2008

Wizard Of Waverly Place

    

Typ: Serie 

Roll: Alex Russo

Kanal: Disney Channel

År: 2007 - 2011

Ramona & Beezus

           

Typ: Film

Roll: Beatrice "Beezus" Quimby

Släpptes: 23 juli 2010

Projekt Prinsessan

           

Typ: Film

Roll: Carter Mason

Släpptes: 26 juni 2009

Monte Carlo

    

Typ: Film

Roll: Grace Ann Bennet

Släpptes: 1 juli 2011

Hotell Transylvanien

       

Typ: Film

Roll: Mavis (röst)

Släpptes: 19 oktober 2012

Spring Breakers

       

Typ: Film

Roll: Faith

Släpps: 8 mars 2013

Feed The Dog

 

Typ: Film

Roll: Nina Pennington

Släpps: 2013

The Getaway

       

Typ: Film

Roll: "The Kid"

Släpps: 30 augusti 2013

The Wizards Return; Alex Vs. Alex

       

Typ: Film

Roll: Alex Russo

Släpps: 2013

"Selena Gomez"

    

Typ: Parfym

Namn: "Selena Gomez"

Släpptes: Maj 2012

Kiss & Tell

    

Typ: CD

Singlar: "Falling Down" och "Naturally"

Släpptes: 29 september 2009

A Year Without Rain

    

Typ: CD

Singlar: "Round & Round" och "A Year Without Rain"

Släpptes: 17 september 2010

 

When The Sun Goes Down

    

Typ: CD

Singlar: "Who Says", "Love You Like A Love Song", "Bang Bang Bang" och "Hit The Lights"

Släpptes: 28 juni 2011  

Stars Dance

     

Typ: CD

Singlar: "Come & Get It" och "Slow Down"

Släpps: 23 juli 2013

Länkar

Arkiv

Visitors

free counters

Sedan 2 september 2012

Källor vi använder oss av:


Ovido - Quiz & Flashcards