Everyone Loves Selena Gomez

Alla inlägg under oktober 2013

Av Everyone Loves Selena Gomez - 14 oktober 2013 21:10

     

Hej, jag har kommenterat förut och jag menar verkligen inte att var tjatig eller elak på något vis! Men jag bara undrar om du inte kan svara här eller skriva i ett inlägg om varför du tog bort maddie bloggen? Du säger ju att det är av personliga skäl och så men kan du inte berätta vad? Fick du någon elak kommentar så du bara bestämde att radera den eller? Har en till fråga också, är det så att de verkligen gripit någon de vet eller tror är kidnapparen? För då måste de ju hitta henne! Eller är det bara någon de tror som vanligt? Förlåt såå mycke, för så lång kommentat och om du inte vill svara, men vill bara veta varför du raderade bloggen och att jag saknar det så! Kram :D

SVAR: Alltså, det var så här. På deras officiella Madeleine McCann kampanj facebook sida, så skrev dom att dom inte ville att det skulle finnas olika facebook sidor osånt med Madeleine och bilder på hennes familj och syskon. Och då tolkade jag det som att det gällde bloggar också. Så jag tog bort den, men sen igår insåg jag att det var väldigt onödigt, eftersom dom visste om min Madeleine blogg, och om dom ville att den skulle tas bort hade dom ju skrivit det till mig... Så kan säga att jag ångrar mig lite men det finns inget jag kan göra nu. Men när jag väl läste det så kände jag att oj jag måste nog ta bort min blogg. 

 

Ja, dom har gripit en man som säger att han har mött Madeleine, inte kidnapparen utan en annan man som fick Madeleine presenterad för sig. Men dom har gett ut en fantombild på den tyska mannen som dom tror är kidnapparen. 

 

Ingen fara alls! Förstår om du undrar. Kram,

Lisa

Av Everyone Loves Selena Gomez - 13 oktober 2013 21:39

Tänk ändå vad långt jag kommit med min blogg? För typ tre årsedan skapade jag min första Selena blogg, selena--gomez.bloggplatsen.se, om det är någon som kommer ihåg den... Då hade jag ungefär 40 läsare per dag. Ett år senare, alltså för två årsedan (2011), hackades den bloggen, då jag hade runt 100 läsare. Det var verkligen jätte tråkigt. Någon hade hackat sig in och raderat bloggen, jag kommer ihåg att det var på en advent det hände. Jag skulle åka iväg och fira advent med familjens vänner och så ba märkte jag att min blogg var hackad och raderad... Jag tänkte "hur ska jag nu kunna få tillbaka bloggen som den var?" och "hur ska jag få tillbaka mina läsare?". Jag tänkte liksom nu är det kört, mina läsare är borta precis som min blogg. Jag tyckte ju det var så himla roligt att blogga och få kommentarer om att jag var duktig. 


Jag skapade bloggen igen, samma namn osånt. Men den hade ju inte kvar alla gamla läsare men jag kände att det inte var min blogg längre, så därför bytte jag helt och hållet blogg, jag bytte namn till selenaforever. Det tog ett tag att få läsare igen. Jag skrev på olika ställen att det var någon som hackat min blogg. De kommentarer jag fick till det inlägget var väldigt uppmuntrande för mig (se dom här)


Som sagt så tog det ett tag innan jag fick många läsare igen, men det var värt att vänta eftersom ni kom tillbaka! Det var i mars förra året (fyra månader senare) som jag började få fler och fler läsare. Men. Men sen skulle såklart bloggen hackas igen! Någon hackade sig in på bloggen, bytte lösenord, ändrade header osv. Och så var det i några dagar innan jag kunde få tillbaka bloggen igen. 


Nu har verkligen statistiken höjt sig mycket, visst det kanske har sjunkit lite nu på de senaste dagarna eftersom bloggen inte haft så bra uppdatering. Men ni ska veta att ni är verkligen uppskattade av mig, ni som fortfarande läser bloggen. Det betyder så mycket för mig. ♥♥


Något som är väldigt roligt är att jag fått kontakt med vissa av er! Det har jag ju aldrig haft innan, men nu har jag några av er på Instagram, Facebook, Kik osv. Det är verkligen jätte roligt att skriva med er på kik! Så om det är någon som vill skriva till mig, gör det! Jag svarar på alla. Jag heter LisaWallander

 

Jag undrar också hur länge ni läst bloggen. Därför har jag skapat en omröstning i menyn där ni kan trycka i hur länge du läst bloggen.


Ganska onödigt inlägg egentligen, men kände bara för att skriva och berätta för er. Kram,

Lisa

Av Everyone Loves Selena Gomez - 13 oktober 2013 19:43

 

Sara

Söndag 13 okt 18:59

Hej, jag är en tjej i halmstad som verkligen älskar Selena!!! Jag har två frågor till dig. 
- jag har funderat på att skicka fanbrev till selena, jag har redan skrivit det och allt men bara undrar lite om du vet en adress man kan skicka till. Jag har sökt lite på google men då får jag upp 2 olika så jag vet inte men du kanske vet??
- vet du när selenas perfym kommer ut i sverige? Typ på kicks eller något?

SVAR: Hej! 

- Adressen till Selena för att skicka fanbrev är:

Selena Gomez
Studio Fan Mail Service
1122 S. Robertson Blvd.
Suite 15
Los Angeles, CA 90035
USA

- Om du menar hennes senaste parfym "Vivamore" så har jag tyvärr ingen aning om det, men du kan köpa den på Macys! 


Hanna

Söndag 13 okt 17:31

Har du hört att de har gripit en man för att ha kidnappat Maddie?

SVAR: Aa, hoppas bara det leder till något bra! 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

(+1) Sanna

Söndag 13 okt 19:51

Hej!
Älskar din blogg,bra uppdatering och bra information och allt!:)
Men jag har en fråga, hade du inte bloggenfindmadeline.bloggplatsen.se innan? det står att den är borta.Har du tagit bort den eller heter den något annat? älskade den bloggen också lika mycket som denna!!<3

SVAR: findmaddie.bloggplatsen.se*

Jo det var jag som ägde den bloggen, men jag tog bort den på grund av både personliga och andra skäl och av resepekt till Madeleines familj. Åh, tack så mycket! Det betyder mycket! Kram till dig

 

 

Kram,

Lisa

Av Everyone Loves Selena Gomez - 12 oktober 2013 15:32

               

 

Vem är Selena Gomez?

Namn: Selena Marie Gomez

Född: 22 juli 1992 (22 år)

Familj: Mamma Mandy Teefey, pappa Ricardo Gomez

Syskon: Halvsystern Gracie Elliot Teefey

Civilstatus: Singel

Upptäcktes: I en talangshow när hon var 10 år gammal

Aktuell: Albumet "For You"

 

Site Info

Ägare: Lisa

Delägare: Antonia

Startades: 27 november 2011 (efter att bloggen raderats) 

Kontakt: lisa.wallander@live.com

anteelisabeth@hotmail,com

Kampanj: Bloggen hjälper till att stödja kampanjen "Find Madeleine McCann", vill du också göra det? Klicka här.

Webmaster: Cecilia Dahlgren

Kontakt

Kontakta oss på:

Mejl: lisa.wallander@live.com

anteelisabeth@hotmail.com

Kik: LisaWallander

antoniakesson

Instagram: @LisaWallander

@antoniakesson

Blogg: www.antoniakesson.devote.se

 

Madeleine McCann

 

Frågeruta

Vill du fråga mig något?

Vill du fråga något om Selena?

Vill du fråga något om bloggen?

Klicka på denna länk:

SELENAFOREVER-FRAGESIDA

Google translate

Omröstning

Hur länge har du läst bloggen?
 Sedan selena--gomez
 Sedan början av selenaforever
 Sedan väldigt nyligen
 I några år
 Ungefär ett år
 I några månader

Another Cinderella Story

          

Typ:  Film

Roll: Mary Santiago

Släpptes: 16 september 2008

Wizard Of Waverly Place

    

Typ: Serie 

Roll: Alex Russo

Kanal: Disney Channel

År: 2007 - 2011

Ramona & Beezus

           

Typ: Film

Roll: Beatrice "Beezus" Quimby

Släpptes: 23 juli 2010

Projekt Prinsessan

           

Typ: Film

Roll: Carter Mason

Släpptes: 26 juni 2009

Monte Carlo

    

Typ: Film

Roll: Grace Ann Bennet

Släpptes: 1 juli 2011

Hotell Transylvanien

       

Typ: Film

Roll: Mavis (röst)

Släpptes: 19 oktober 2012

Spring Breakers

       

Typ: Film

Roll: Faith

Släpps: 8 mars 2013

Feed The Dog

 

Typ: Film

Roll: Nina Pennington

Släpps: 2013

The Getaway

       

Typ: Film

Roll: "The Kid"

Släpps: 30 augusti 2013

The Wizards Return; Alex Vs. Alex

       

Typ: Film

Roll: Alex Russo

Släpps: 2013

"Selena Gomez"

    

Typ: Parfym

Namn: "Selena Gomez"

Släpptes: Maj 2012

Kiss & Tell

    

Typ: CD

Singlar: "Falling Down" och "Naturally"

Släpptes: 29 september 2009

A Year Without Rain

    

Typ: CD

Singlar: "Round & Round" och "A Year Without Rain"

Släpptes: 17 september 2010

 

When The Sun Goes Down

    

Typ: CD

Singlar: "Who Says", "Love You Like A Love Song", "Bang Bang Bang" och "Hit The Lights"

Släpptes: 28 juni 2011  

Stars Dance

     

Typ: CD

Singlar: "Come & Get It" och "Slow Down"

Släpps: 23 juli 2013

Länkar

Arkiv

Visitors

free counters

Sedan 2 september 2012

Källor vi använder oss av:


Ovido - Quiz & Flashcards