Everyone Loves Selena Gomez

Alla inlägg under januari 2012

Av Everyone Loves Selena Gomez - 27 januari 2012 09:30

Selena Gomez har dejtat kändisar som Nick Jonas, Taylor Lautner och nu Justin Bieber.

För några dagar sedan läste jag en artikel som handlade om Selena och hennes dejtande.

Det stod att dem tyckte att Selena drar sig åt killar som är populärast i branschen just i den tiden.

År 2008 var då hon dejtade Nick Jonas som var en stor Disney stjärna då, han va inte bara Disney stjärna.

Nick Jonas kommer från bandet "Jonas Brothers" som var mycket populär under 2008.

Taylor Lautner kom in i Selenas liv år 2009. Då han var jätte populär, för sin roll som "Jacob Black" från Twilight filmerna.

Men sedan gjorde Taylor slut med Selen därför att hans pappa trodde att filmerna skulle sälja mer om han inte hade flickvän. Sen kom år 2010/2011 då Selena blev förälskad i en annan tjejfavorit - Justin Bieber. Han har legat högt på topp listorna länge. Alla vet vem han är, killen med håret som kan sjunga - "Baby". Nu skrevs det att Selena bara tar killar som är populärast just i den tiden.


Men det tror inte jag på! Texten är skriven av mig, men jag hittade informationen på: onedirectionswe

Av Everyone Loves Selena Gomez - 27 januari 2012 08:57

Selena Gomez

"BTW Mexico City, that was the most intense, crazy, chaotic most beautiful show EVER.. Thank you! Te amo"

 

"So every time I perform Who Says I always go barefoot (which everyone hates, but it's fun) so that means Brian has to give me piggy back rides, all the way out of the venues :)"

 

"Are you on Google+? Add me."

https://plus.google.com/103944754466061975087/posts

Av Everyone Loves Selena Gomez - 26 januari 2012 16:09

(eftersom att det var några frågor om One Direction i frågestunden till mig, så tänkte jag att den låten kan vara dagens låt!)

DAGENS LÅT: ONE DIRECTION - WHAT MAKES YOU BEATIFUL

Liam:

You're insecure

Don't know what for

You're turning heads when you walk through the do-o-or

Don't need makeup

To cover up

Being the way that you are is enough


Harry:

Everyone else in the room can see it

Everyone else but you-ou-ou


Ref:

Baby you light up my world like nobody else

The way that you flip your hair gets me overwhelmed 

But when you smile at the ground it aint hard to tell

You don't know

Oh oh

You don't know you're beautiful


If only you saw that I can see

You'll understand why I want you so desperately

Right now I'm looking at you and I can't believe

You don't know

Oh oh

You don't know you're beautiful


Zayn:

So c-come on

You got it wrong

To prove I'm right I put it in a so-o-ng

I don't know why

You're being shy

And turn away when I look into your e-e-eys       (på musikvideon i denna mening, kolla på Zayns ögon)


Harry:

Everyone else in the room can see it

Everyone else but you-ou-ou


Ref:

Baby you light up my world like nobody else

The way that you flip your hair gets me overwhelmed

But when you smile at the ground it aint hard to tell

You don't know

Oh oh

You don't know you're beautiful


If only you saw that I can see

You'll understand why I want you so desperately

Right now I'm looking at you and I can't believe

You don't know

Oh oh

You don't know you're beautiful


Nana Nana Nana Nana
Nana Nana Nana Nana
Nana Nana Nana Nana

Harry:

Baby you light up my world like nobody else

The way that you flip your hair gets me overwhelmed

But when you smile at the ground it aint hard to tell

You don't know

Oh oh

You don't know you're beautiful


Ref:

Baby you light up my world like nobody else
The way that you flip your hair gets me overwhelmed
But when you smile at the ground it aint hard to tell
You don't know
Oh oh
You don't know you're beautiful

If only you saw what I can see
You'll understand why I want you so desperately
Right now I'm looking at you and I can't believe
You don't know
Oh Oh
You don't know you're beautiful
Oh oh
You don't know you're beautiful
Oh oh
But that's what makes you beautiful

Av Everyone Loves Selena Gomez - 26 januari 2012 11:20

Lina

hej jag undrar vad selena gomezs parfym kommer att heta?

vet du vilken intervju det är när selena säger att sverige är med i hennes turne i november kan du lägga upp videon snälla?

är selenas hund en tjej eller kille?? (Baylor)

jag undrar vart man kan se monte carlo, ladda ner eller kolla från en hemsida??









SVAR: Oh! Jag läste det någonstans, någonting på "M" tror jag. Får kolla upp det!

Nej, det vet jag tyvärr inte. Baylor är en kille. (tror jag). Monte Carlo släpps den 8 februari på CDON.SE

noa

Hur länge har jelena var ihop?
vem var selenas pojkvän innan Justin?
Favorit bild och video och film med Selena?
idol? (förutom Sel)
favvo låt av alla låtar som finns + selenas?


SVAR: Det finns inget exakt datum när dem blev ihop. Men troligen någonstans mellan november och december 2010.

Förutom Sel gillar jag Justin Bieber, Miley Cyrus och One Direction. Av Selenas är en av mina favvo "Tell me something I don't know". Av alla gillar jag väldigt många.. typ "What Makes You Beautiful", "Only Girl - Rihanna", jag älskar verkligen "Appreciate" med Charlotte Perrelli! Den är så fin! =) 

Favorit bild:

  Jag gillar Monte Carlo! Den är jätte rolig! =)

Jag gillar den här videon:

ELLA

Kan du skriva lite fakta om Selenas låtar?? :)

SVAR: Det jag kan. I won't apologize  är skriven till Nick Jonas, och det är även The way i loved you. Falling down  var den första musikvideon med "Selena Gomez & The Scene". För två/ett år sedan sa Selena att Naturally skulle bli en hit. Selena tyckte att det låter som att hon rappar i More. Tell Me Something I Don't Know är skriven för filmen "Another Cinderella Story". Rock God är skriven av Katy Perry. Spotlight är remixad i Sverige!!! Love You Like A Love Song är skriven till "The Biebz!". Who Says är en meningsfull låt tycker Selena. We Own The Night är skriven av Pixie Lott. Hit The Lights är den senaste musikvideon och är en av Selenas favvo låtar av sig själv. Whiplash är skriven av Britney Spears. When The Sun Goes Down har Selena skrivit. My Dilemma är en av Selenas favvo låtar av sig själv. That's more like it är skriven av Katy Perry. Outlaw är skriven av Selena.

sophie

hej! världens grymmaste blogg!! :)
men jag undrar om du har någon annan idol är sel.
och vart man kan se wowp avsnitt.
vart man kan köpa selenas kläder och album?

SVAR: Tack för att du gillar bloggen! Ja, Justin Bieber, Miley Cyrus och One Direction.

Youtube, Disney Channel, Disneys webbsida, Disney XD. Kläderna kan man köpa på kmart.com och albumen på t.ex Media Markt och CDON.se.

Mmileycyruss.blogg.se - En Miley blogg för alla!

tycker du om miley? vad gillar du bäst med selena? (jag älskar hennes coola röst, personligheten..ALLT)

vad tänkte du på när du startade bloggen! :) kan du jättesnälla rösta på mig här :

http://dakotafanningsweden.blogg.se/2012...49d2573559f4d231b727

SVAR: Ja! Jag tycker Miley Cyrus är jätte grym! Det är svårt att säga. Jag gillar precis allt! Jag vet faktiskt inte... Röstningen var alvslutad när jag skulle rösta :(Miley Cyrus Desktop Wallpaper

Millan

Var JB otrogen mot selena???

SVAR: Tror inte det.


anna

vilken är din favorit photoshoot med Selena?
vilken är din favorit video med selena?
vilken är din favorit musikvideo med Selena?
vilken är dn favorit intervju med Selena?
gillar du demi lovato och one direction?
vilka låtar isåfall? vem är snyggast i bandet tycker du isånnafall? Jag tycker Harry.
kramar anna :)

ps. världens bästa blogg! :D :D


SVAR: Vet inte. Jag tycker alla bilder på Selena är fina, typ. Men jag gillar Dream Out Loud Photoshooten. (de bilderna som finns på headerna. bl.a)

Har lagt upp den.

WHO SAYS! Selena är så himla vacker i den! =)

En intevju med Lopez Tonight. När Selena var hes, så hon fick använda någonting som pratde för henne...

Ja, Demi Lovato är helt okej. Jag gillar Skyscraper med Demi!

Ja!! Det gör jag! Jag gillar "What Makes You Beautiful" Jag tycker Zayn är snyggast. Zayn är han som sa att han tyckte att Selena var söt/snygg! =)

Tumblr_lw303jpght1r1p2qyo1_500_large

(kunde inte hitta en bra bild...)

- Det har varit några frågor om 1D. De värkar vara populära bland er! Haha!


TACK SÅ MYCKET FÖR ALLA FRÅGOR!!!!

Av Everyone Loves Selena Gomez - 26 januari 2012 09:27

         

           

          

   

Gud vad fin Selena var!

Den där blommiga blå koftan var jätte snygg!

Speciellt på Selena ;)

Eller vad tyckte ni?

Av Everyone Loves Selena Gomez - 26 januari 2012 08:34

Fansen till bandet "Selena Gomez & The Scene" har gjort denna video efter att fått reda på att den duktiga gittaristen Ethan Roberts ska lämna bandet. Ethan kommenterade videoklippet på sin Twitter.


"Det fick mig att känna mig ledsen på ett bra sätt. Jag kan inte säga något mer, tack!"


Videoklippet är väldigt fint. Ni borde kolla på det.

Men ändå vad tråkigt att han lämnar bandet! :(


Vem är Selena Gomez?

Namn: Selena Marie Gomez

Född: 22 juli 1992 (22 år)

Familj: Mamma Mandy Teefey, pappa Ricardo Gomez

Syskon: Halvsystern Gracie Elliot Teefey

Civilstatus: Singel

Upptäcktes: I en talangshow när hon var 10 år gammal

Aktuell: Albumet "For You"

 

Site Info

Ägare: Lisa

Delägare: Antonia

Startades: 27 november 2011 (efter att bloggen raderats) 

Kontakt: lisa.wallander@live.com

anteelisabeth@hotmail,com

Kampanj: Bloggen hjälper till att stödja kampanjen "Find Madeleine McCann", vill du också göra det? Klicka här.

Webmaster: Cecilia Dahlgren

Kontakt

Kontakta oss på:

Mejl: lisa.wallander@live.com

anteelisabeth@hotmail.com

Kik: LisaWallander

antoniakesson

Instagram: @LisaWallander

@antoniakesson

Blogg: www.antoniakesson.devote.se

 

Madeleine McCann

 

Frågeruta

Vill du fråga mig något?

Vill du fråga något om Selena?

Vill du fråga något om bloggen?

Klicka på denna länk:

SELENAFOREVER-FRAGESIDA

Google translate

Omröstning

Hur länge har du läst bloggen?
 Sedan selena--gomez
 Sedan början av selenaforever
 Sedan väldigt nyligen
 I några år
 Ungefär ett år
 I några månader

Another Cinderella Story

          

Typ:  Film

Roll: Mary Santiago

Släpptes: 16 september 2008

Wizard Of Waverly Place

    

Typ: Serie 

Roll: Alex Russo

Kanal: Disney Channel

År: 2007 - 2011

Ramona & Beezus

           

Typ: Film

Roll: Beatrice "Beezus" Quimby

Släpptes: 23 juli 2010

Projekt Prinsessan

           

Typ: Film

Roll: Carter Mason

Släpptes: 26 juni 2009

Monte Carlo

    

Typ: Film

Roll: Grace Ann Bennet

Släpptes: 1 juli 2011

Hotell Transylvanien

       

Typ: Film

Roll: Mavis (röst)

Släpptes: 19 oktober 2012

Spring Breakers

       

Typ: Film

Roll: Faith

Släpps: 8 mars 2013

Feed The Dog

 

Typ: Film

Roll: Nina Pennington

Släpps: 2013

The Getaway

       

Typ: Film

Roll: "The Kid"

Släpps: 30 augusti 2013

The Wizards Return; Alex Vs. Alex

       

Typ: Film

Roll: Alex Russo

Släpps: 2013

"Selena Gomez"

    

Typ: Parfym

Namn: "Selena Gomez"

Släpptes: Maj 2012

Kiss & Tell

    

Typ: CD

Singlar: "Falling Down" och "Naturally"

Släpptes: 29 september 2009

A Year Without Rain

    

Typ: CD

Singlar: "Round & Round" och "A Year Without Rain"

Släpptes: 17 september 2010

 

When The Sun Goes Down

    

Typ: CD

Singlar: "Who Says", "Love You Like A Love Song", "Bang Bang Bang" och "Hit The Lights"

Släpptes: 28 juni 2011  

Stars Dance

     

Typ: CD

Singlar: "Come & Get It" och "Slow Down"

Släpps: 23 juli 2013

Länkar

Arkiv

Visitors

free counters

Sedan 2 september 2012

Källor vi använder oss av:


Ovido - Quiz & Flashcards