Everyone Loves Selena Gomez

Alla inlägg under april 2012

Av Everyone Loves Selena Gomez - 10 april 2012 19:44

  

... Under 2010, var Selena den tredje mest betalda Tv stjärnan. Hon tjänade 25.000$ för varje WOWP avsnitt! (150.000 kr)

... Selena och Ashley Benson såg The Hunger Games (Hungerspelen) tillsammans den 25 mars?

... Under Teen Choice Awards, använde Selena samma nagellack som hon har i AYWR videon?

... Selena älskar att spela Angry Birds, Doodle Jump & Scoops? (Apple appar)

... Innan Selena blev hackad var hennes lösenord "ilovemyfans92"?

... Selena tycker det är skrämmande att tänka på hur det hade varit om vi inte hade teknik, typ som en mobiltelefon eller bärbar dator?

... Selena gillar att kolla på Gossip Girl med sin mamma?

... Selena sa en gång att hennes favorit avsnitt av WOWP är "Dolly House" och "Movie"?


Och så de allra bästa "visste du att":

... Spotlight är remixad av Peer Åström som är svensk och har sin studio i Stockholm?

... Summer's Not Hot är skriven av RedOne, som är en av världens mest kändaste låtskrivare, och han kommer från Sverige?

 

Av Everyone Loves Selena Gomez - 10 april 2012 19:32

NY HEADER!!!! (igen)

Jag vet att jag nyss fick en ny header, men den var det igentligen inte mening att jag skulle ha men...

Nu har jag (vi)* fått en ny header och den är jätte fin tycker jag! :) :) Tack så mycket till Cicci som jag sammarbetar med!

Vad tycker ni om headern?

    

"I'm lovin' it!" (Mc donalds) ;)



*Jag hade en gästbloggare för några dagar sedan, och hon ska nu hjälpa mig att blogga lite. Men jag kommer fortsätta blogga, bara att hon hjälper mig :) Hennes blogg hittar ni HÄR.

Av Everyone Loves Selena Gomez - 10 april 2012 10:37

MC Drive (Mc Donalds Drive)


Här nedan är också en fanbild från samma dag:

 



Av Everyone Loves Selena Gomez - 10 april 2012 10:24

Strax efter att ha avslutat inspelningen av "Spring Breakers", har Selena Gomez fått ett nytt projekt, en actionfilm med Ethan Hawke.


I en video Q&A (frågor och svar) som hon hade med sina fans, talade den tidigare Disney-stjärnan lite mer om sina projekt. "Detta år kommer att handla mest om filmerjag var med i Spring Breakers och nu gör jag en annan film som heter The Getaway med Ethan Hawke. Det är väldigt, väldigt spännande ", säger Gomez. "Jag ska till Bulgarien för inspelningen. Det är en actionfilm, vilket också är annorlunda för mig. Så vi kommer att göra den och förhoppningsvis en annan film till, men det är ännu inte bekräftat. "

Hon tillade: "Då ska jag börja spela in min fjärde album, som kommer att vara den bästa CD-skivan som jag gör! Men just nu tar jag en paus från musiken. "



Hon tillade: "Sen ska jag börja spela in mitt fjärde album, vilketkommer bli den bästa CD-skivan som jag gjort! Men just nu tar jag en paus från musiken. "

Den senaste CD från 19 åringen: "When The Sun Goes Down", nådde plats 3 plats på Billboard 200. Efter turnén hon och hennes band hade, tar Selena Gomez The Scene en paus från musiken.

"The Getaway" var en actionfilm från 1972 med Steve McQueen och Ali MacGraw. Filmen gjordes om 1994 med Alec Baldwin och Kim Basinger. Gomez kan inte ge oss mer information om filmen, om det kan vara samma film eller inte.


Här nedan är Q&A:

Av Everyone Loves Selena Gomez - 10 april 2012 10:09

Twist Magazine intervjuade pojkarna i bandet Allstar Weekend, och där pratade de lite om turnén med henne:


TWIST: Så ni är just nu på en turné med Hollywood Endind, The After Party, Before You Exit och Megan & Liz.

du just nu på turné med Hollywood Ending, efterfesten, innan du avslutar, Megan och Liz. Kan du berätta hur du är?
Zach: Jag tror att det är min favorit turné. Det är roligast. Det är bra att vi har nya låtar att spela. Det är första gången som vi spelar låtar från vår nya skiva. Det är helt nytt. Vi öppnade Selena Gomez turné förut, men det var hennes fans och det är ju kul att vara med våra fans. (...)


TWIST: Hur är Selena [Gomez]?
Michael: (skrattar)
Cameron: Hon är som min syster!
Michael: Det är inte vad du sa till mig!
Zach: Det verkar felaktigt!
Michael: Det låter konstigt! Är hon som din syster, ha?
Cameron: Michael är kär i henne!



TWIST: Uh, oh! Vad hände med Selena?
Cameron: Michael gillade det....


Zach: Vi kastade henne från bussen, men ingenting hände!
Michael: Jag pratade med henne 8 gånger! Jag minns en gång när hon frågade mig om jag var rappare? När jag var utanför bussen.
Zach: [Jag har bara pratat med henne när vi suttit bredvid varann] "Hej!" "Hej, hur mår du" "Kul att se dig!" Det är allt! Det är allt vi sagt. Cameron och hon [Selena] trivdes riktigt bra!
Michael: Ja. Riktigt bra. Mycket bra.
Cameron: Yeah! Hon är söt.

TWIST: Hade ni roligt på turnén med henne?
Cameron: Ja, hon är en favorit.
Michael: Vi gjorde många saker tillsammans ...
Cameron: Hon är den trevligaste tjej jag träffat!
Michael: Vi gjorde flera saker ...
Cameron: Ooo-Kay, nästa fråga!


//Lisa


Av Everyone Loves Selena Gomez - 10 april 2012 10:04

Selena Gomez

New Dream Out Loud hits Kmart stores April 15th, visit www.postcardontherun.com/dream
to send your friends a 25% coupon.

 

  

http://www.postcardontherun.com/dream

Av Everyone Loves Selena Gomez - 9 april 2012 18:48

Bild:

 

Outfit:

Tumblr_ly74wqyowb1qg76zuo1_500_large

Makeup:

Tumblr_m1y40ycglf1qeuqupo5_1280_large

Tumblr:

535398_164468673676269_118961024893701_213825_712021306_n_large

Gif:

Tumblr_m261vvgrvl1qaqkllo1_r1_500_large

Låt:

Cool Girl - Jasmine Villegas

Vem är Selena Gomez?

Namn: Selena Marie Gomez

Född: 22 juli 1992 (22 år)

Familj: Mamma Mandy Teefey, pappa Ricardo Gomez

Syskon: Halvsystern Gracie Elliot Teefey

Civilstatus: Singel

Upptäcktes: I en talangshow när hon var 10 år gammal

Aktuell: Albumet "For You"

 

Site Info

Ägare: Lisa

Delägare: Antonia

Startades: 27 november 2011 (efter att bloggen raderats) 

Kontakt: lisa.wallander@live.com

anteelisabeth@hotmail,com

Kampanj: Bloggen hjälper till att stödja kampanjen "Find Madeleine McCann", vill du också göra det? Klicka här.

Webmaster: Cecilia Dahlgren

Kontakt

Kontakta oss på:

Mejl: lisa.wallander@live.com

anteelisabeth@hotmail.com

Kik: LisaWallander

antoniakesson

Instagram: @LisaWallander

@antoniakesson

Blogg: www.antoniakesson.devote.se

 

Madeleine McCann

 

Frågeruta

Vill du fråga mig något?

Vill du fråga något om Selena?

Vill du fråga något om bloggen?

Klicka på denna länk:

SELENAFOREVER-FRAGESIDA

Google translate

Omröstning

Hur länge har du läst bloggen?
 Sedan selena--gomez
 Sedan början av selenaforever
 Sedan väldigt nyligen
 I några år
 Ungefär ett år
 I några månader

Another Cinderella Story

          

Typ:  Film

Roll: Mary Santiago

Släpptes: 16 september 2008

Wizard Of Waverly Place

    

Typ: Serie 

Roll: Alex Russo

Kanal: Disney Channel

År: 2007 - 2011

Ramona & Beezus

           

Typ: Film

Roll: Beatrice "Beezus" Quimby

Släpptes: 23 juli 2010

Projekt Prinsessan

           

Typ: Film

Roll: Carter Mason

Släpptes: 26 juni 2009

Monte Carlo

    

Typ: Film

Roll: Grace Ann Bennet

Släpptes: 1 juli 2011

Hotell Transylvanien

       

Typ: Film

Roll: Mavis (röst)

Släpptes: 19 oktober 2012

Spring Breakers

       

Typ: Film

Roll: Faith

Släpps: 8 mars 2013

Feed The Dog

 

Typ: Film

Roll: Nina Pennington

Släpps: 2013

The Getaway

       

Typ: Film

Roll: "The Kid"

Släpps: 30 augusti 2013

The Wizards Return; Alex Vs. Alex

       

Typ: Film

Roll: Alex Russo

Släpps: 2013

"Selena Gomez"

    

Typ: Parfym

Namn: "Selena Gomez"

Släpptes: Maj 2012

Kiss & Tell

    

Typ: CD

Singlar: "Falling Down" och "Naturally"

Släpptes: 29 september 2009

A Year Without Rain

    

Typ: CD

Singlar: "Round & Round" och "A Year Without Rain"

Släpptes: 17 september 2010

 

When The Sun Goes Down

    

Typ: CD

Singlar: "Who Says", "Love You Like A Love Song", "Bang Bang Bang" och "Hit The Lights"

Släpptes: 28 juni 2011  

Stars Dance

     

Typ: CD

Singlar: "Come & Get It" och "Slow Down"

Släpps: 23 juli 2013

Länkar

Arkiv

Visitors

free counters

Sedan 2 september 2012

Källor vi använder oss av:


Ovido - Quiz & Flashcards