Everyone Loves Selena Gomez

Alla inlägg under februari 2013

Av Everyone Loves Selena Gomez - 11 februari 2013 16:39

Tvätta håret med schampo och balsam. Selena berättade hennes fans i en live web cast att hon använder Dove schampo och balsam på håret, så försök att köpa Dove produkter om du vill att ditt hår vara nästan precis som hennes (beroende på ditt hår textur).
2 Decide om du vill ha Selena långa eller axel-långt hår. Sök upp bilder i din favorit sökmotor för Selena i båda frisyrer. Du kan ta ett exempel fotografi av Selena frisyr nästa gång du får ditt hår klippa så att stylist vet exakt vad du vill. Kom ihåg att få full sidan lugg med fransar om du får den långa frisyr

3
Kom ihåg att torka håret (bara tillräckligt så att det inte skulle droppa).


4
Använd alltid en värme Protectant sprej innan du använder någon typ av värme på håret! Selena Gomez gillar att använda Chi men det är en dyrare märke. Ett billigare imitation är Suave. (Värme Protectant inte avlägsnar fullständigt risken för värmeskador när värme används på en regelbunden basis.)


5
Om du vill ha rakt hår, använd en uträtning järn platta till din lugg. Om du har de långa frisyr hårförlängningar rekommenderas.


6
För mycket rakt hår, stift eller klipp alla dina lager upp separat och räta det första lagret grundligt, ta ner mellanskikt och upprepa för det och första lagret.


7
Selena Gomez har nästan alltid volym hennes hår, inte extremt hög volym men bara tillräckligt. Du kommer oftast att behöva blowdry du håret upp och ner, eller räta upp och ner. (Om du släta ut det upp och ner glöm inte att borsta ner lite eftersom detta ger mycket volym.)


8
Om du bara vill volym i ryggen ett bra sätt är en BumpIt eller något retas 1 "i håret. Spraya den med hårspray och omedelbart efteråt sätts den runda metall kan under hårstrå under några sekunder än bort, tillägger detta MASSOR av volym! Borsta ner lite och upprepa för sektionen under.


9
Om du vill att ditt hår lockigt, det finns flera sätt. För hennes stökiga lockar värma upp du curling 1 "till 2" locktång till medelvärme, sedan inte använder klämman linda en 1 "hårslinga runt locktången och håll i ca 5 sekunder innan du släpper. Upprepa för hela huvudet.


10
För avancerade lockar klippa upp varje lager för sig och börjar med att du är bottenskikt med en 1 "locktång curl 1 1/2" delar av håret. Ta två lockar i taget och vrid ihop dem bli en att få den bouncy look.


11
Selena Gomez älskar att använda kardborreband rullar. 2 "eller 3" ettor, rulla fuktigt hår runt dem och antingen lämna dem i över natten eller föna dem. När torr riva dina vackra bouncy lockar.


12
I den gamla  Disney-serien  "Magi på Waverly Place", rätar hon ibland håret och använder ett klipp till antingen klippa hennes lugg åt sidan eller hela det främre håret rakt bakåt.


13
Ibland har hon det i en hästsvans eller bulle. Hon håller normalt sitt lugg och slår på framsidan. För att göra detta, få en kam och skilja dina fransar från den bakre delen av håret, dra linje med kammen, och se till att den är rak. När du gör det, använd en hårborste för att hålla den bakre delen från den främre delen av håret.


14
För en bulle Dra håret bakåt i en hästsvans och den sista twist dra ponny sätt svansen halv igenom bandet och lämna den. Hon använder ofta ett pannband för att lägga bounce och volym på framsidan av ditt hår.


15
Om du vill ha klasar, en del håret och knyta håret i en hög hästsvans där du vill att klasar ska vara.


16
Om du vill ha det långa lager Selena hår följ dessa snabba och enkla steg.


17
Dela håret en aning åt vänster. Sedan avsnitt av håret i lager och släta ut det och sedan dra två 2 "delar av håret från båda sidor av huvudet på baksidan av du huvudet tills de möter, så bobby stift på plats.


18
Om du vill att hennes vanliga stil, följ dessa enkla anvisningar.


19
Sektion av håret i lager och släta ut det, sedan lätt reta rötterna av håret. 


20
Nu kan du visa upp din Selena Gomez i skolan, arbete, fest, var du vill!


OBS ifall håret retas eller är irreterande bör du sluta med att ändra håret

((Miriam) 

Av Everyone Loves Selena Gomez - 10 februari 2013 21:03

    vit klänning från unicef  consert - http://www.hm.com/se/product/07169?article=07169-B är den med som har spets

och http://shopplanetblue.com/blue-life-v-neck-long-sleeve-dress är dyrare men är de riktiga exemplet




(uppdatering jag hittade tyvärr inga hårspänningar )

Av Everyone Loves Selena Gomez - 10 februari 2013 20:18

 

Justin Bieber kämpar för att komma över sitt ex, Selena Gomez.

Nu skriver han en snyftballad om uppbrottet.

 

I en ny låt beskriver Justin Bieber sin kamp för att komma över ex:et Selena Gomez.

Balladen heter ”Nothing like us” och innehåller textraderna: ”Ingenting kan någonsin ersätta dig/inget kan få mig att känna som du” och ”jag gav dig allt/allt jag hade att ge/varför övergav du mig?”.

Öppenhjärtlig intervju

I en intervju med Billboard music magazine berättar Bieber att han har stöttats av sina vänner under den jobbiga tid där fans och skvallerbloggare spekulerat om varför hans och Selenas relation tog slut.

– Jag är inte alltför lycklig just nu. Jag försöker ta mig igenom det här. Mina närmaste vänner hjälper mig att hålla humöret uppe.

Tänker framåt

– Det är så mycket ryktesspridning. Folk säger att jag ringer Selena varje dag, att jag jagar henne. Allt är bara påhittade historier. Jag läser inte bloggar, men jag får höra grejer. Folk berättar vad som händer på internet, förr eller senare blir jag informerad om vad som står.

Men den hjärtkrossade flickidolen ser positivt på framtiden:

– Jag ångrar inget, jag lever och lär. Min mamma säger att man måste lära sig den hårda vägen. Och det har jag gjort. Men nu handlar det om hur jag ska samla mig själv och bli bättre och starkare.

(aftonbladet)

Av Everyone Loves Selena Gomez - 10 februari 2013 17:27

Hejsan jag heter Miriam och är gästbloggare tills den 17 febrauri ifall jag inte minns fel  

Av Everyone Loves Selena Gomez - 10 februari 2013 12:36

Under sportlovet (jag har sportlov nu), skulle jag gärna vilja ha hjälp med bloggningen. Så om du känner för att hjälpa mig med att uppdatera ända tills söndag den 17 februari, mejla mig på smileylisa@live.se och döp mejlet till "Gästbloggare". 


Det ända jag vill är att ni ska kunna översätta till en bra text och såklart att ni inte ska gå in och ändra inställningar eller ta bort bloggen! 


Hoppas någon kan tänka sig att hjälpa mig!

 

Vem är Selena Gomez?

Namn: Selena Marie Gomez

Född: 22 juli 1992 (22 år)

Familj: Mamma Mandy Teefey, pappa Ricardo Gomez

Syskon: Halvsystern Gracie Elliot Teefey

Civilstatus: Singel

Upptäcktes: I en talangshow när hon var 10 år gammal

Aktuell: Albumet "For You"

 

Site Info

Ägare: Lisa

Delägare: Antonia

Startades: 27 november 2011 (efter att bloggen raderats) 

Kontakt: lisa.wallander@live.com

anteelisabeth@hotmail,com

Kampanj: Bloggen hjälper till att stödja kampanjen "Find Madeleine McCann", vill du också göra det? Klicka här.

Webmaster: Cecilia Dahlgren

Kontakt

Kontakta oss på:

Mejl: lisa.wallander@live.com

anteelisabeth@hotmail.com

Kik: LisaWallander

antoniakesson

Instagram: @LisaWallander

@antoniakesson

Blogg: www.antoniakesson.devote.se

 

Madeleine McCann

 

Frågeruta

Vill du fråga mig något?

Vill du fråga något om Selena?

Vill du fråga något om bloggen?

Klicka på denna länk:

SELENAFOREVER-FRAGESIDA

Google translate

Omröstning

Hur länge har du läst bloggen?
 Sedan selena--gomez
 Sedan början av selenaforever
 Sedan väldigt nyligen
 I några år
 Ungefär ett år
 I några månader

Another Cinderella Story

          

Typ:  Film

Roll: Mary Santiago

Släpptes: 16 september 2008

Wizard Of Waverly Place

    

Typ: Serie 

Roll: Alex Russo

Kanal: Disney Channel

År: 2007 - 2011

Ramona & Beezus

           

Typ: Film

Roll: Beatrice "Beezus" Quimby

Släpptes: 23 juli 2010

Projekt Prinsessan

           

Typ: Film

Roll: Carter Mason

Släpptes: 26 juni 2009

Monte Carlo

    

Typ: Film

Roll: Grace Ann Bennet

Släpptes: 1 juli 2011

Hotell Transylvanien

       

Typ: Film

Roll: Mavis (röst)

Släpptes: 19 oktober 2012

Spring Breakers

       

Typ: Film

Roll: Faith

Släpps: 8 mars 2013

Feed The Dog

 

Typ: Film

Roll: Nina Pennington

Släpps: 2013

The Getaway

       

Typ: Film

Roll: "The Kid"

Släpps: 30 augusti 2013

The Wizards Return; Alex Vs. Alex

       

Typ: Film

Roll: Alex Russo

Släpps: 2013

"Selena Gomez"

    

Typ: Parfym

Namn: "Selena Gomez"

Släpptes: Maj 2012

Kiss & Tell

    

Typ: CD

Singlar: "Falling Down" och "Naturally"

Släpptes: 29 september 2009

A Year Without Rain

    

Typ: CD

Singlar: "Round & Round" och "A Year Without Rain"

Släpptes: 17 september 2010

 

When The Sun Goes Down

    

Typ: CD

Singlar: "Who Says", "Love You Like A Love Song", "Bang Bang Bang" och "Hit The Lights"

Släpptes: 28 juni 2011  

Stars Dance

     

Typ: CD

Singlar: "Come & Get It" och "Slow Down"

Släpps: 23 juli 2013

Länkar

Arkiv

Visitors

free counters

Sedan 2 september 2012

Källor vi använder oss av:


Ovido - Quiz & Flashcards