Everyone Loves Selena Gomez

Alla inlägg under maj 2013

 

//Lisa - Gästbloggare

Av Everyone Loves Selena Gomez - 4 maj 2013 15:40

“@selenagomez: #ComeAndGetItIn4Days”

“@selenagomez: #ComeAndGetItIn4Days”


//Johanna

Av Everyone Loves Selena Gomez - 4 maj 2013 15:34

italiarenata: That’s what you get when Britney Spears raised you #fbf #bdaycelebrations #23 #macklemorerewrite #friends��@pmdeleon22 @dee__j

jakewhetter: Feels like yesterday, but I look like I’m 12. #selenagomez #demilovato


//Johanna

Jessi

Onsdag 1 maj 13:09

Släpps albumet nästa vecka?! Men på en interview sa dom ju att den skulle släppa någon gång i Juli?? :o

SVAR: Jag vet inte, jag trodde också det skulle släppas till sommaren men enligt hon, Loren, släpps det nästa vecka!

――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――

Ida :)

Onsdag 1 maj 13:14

Hej!Jag ska gå på Selenas konsert i angusti men har ingen att gå in med,vet du/ni nån som behöver sällskap eller är det nån av er som behöver? Man kanske skulle kuna ordna så att alla dom som inte har nån att gå in med kan gå tsm, det var bara ett förslag :)

Ps: Älskar bloggen <3333

SVAR: Det är jätte många som skriver det till mig (det gör inget!), och det var nyligen en kille som skrev till mig samma sak; "stektfisk" är hans kik, så hör med han! Annars kanske du träffar någon ny kompis där!

――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――


Jessi

Onsdag 1 maj 13:23

Yeey frågestund! :)

1. Vet ni någon blogg/företag/person som har en tävling med M&G biljetter till Selena Gomez konserten?
2. Är det sant att Mandy är gravid? Finns det någon interview där hon säger det? Länka? :)
3. Kommer hennes kollektion DreamOutLoud komma till Sverige någon gång?
4. Kommer hennes nagellack att komm till Sverige någon gång?
5. Vart hämtar ni information ifrån?
6. Kan ni ändra header? Den är lite tråkig nu :s
7. Kan ni lägga upp en bild på Selenas hus?
8. Vet ni om hon tänker göra en ny parfym snart?
9. Har Selena några syskon?
10. Vet ni vilka låtar hon kommer spela på konserten? Eller vet ni någonstans man kan gå in för att se det?
11. Kan ni gilla min och min kompis JELENA facebooksida? :) 
https://m.facebook.com/#!/profile.php?id...user=100001596575689

SVAR:

1. Nej, tyvärr vet jag inte det. 

2. Jag fick reda på det genom en läsare som kommenterade det, jag har inte läst det någonstans! Men man kan väl hoppas för deras skull att hon är det!

3. Inte som det ser ut nu.

4. Nej, det tror jag inte. Det får du nog köpa på nätet.

5. Olika sidor, t.ex selenagomez.com.br

6. Jag har mejlat Cicci om det och hon ska skicka en ny header till mig när hon är klar!

7. *länk*

8. Inte vad jag vet säkert, men det var ett rykte att hon skulle skapa en ny. 

9. Nej.

10. Nej, det vet vi inte. Förmodligen några nya låtar och några gamla låtar.

11. Aa

―――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――


Little-Mix

Onsdag 1 maj 14:55

Var kan man beställa Selenas parfym??

SVAR: Du kan beställa den här. 

―――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――


Evelina

Onsdag 1 maj 15:59

Vet ni vilka låtar Selena kommer göra på sina konserter?

SVAR: Nej, tyvärr. 

―――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――


Tiffany Alvord - Fansite

Onsdag 1 maj 18:42

Hej vill du göra länkbyte i menyn med oss? Skulle vara jättesnällt :)
sen lite frågor om sel :)

när upptäckte du henne först?
vad tycker du om att hon dejtar justin igen?
vad tycker du om att folk säger att sel inte kan sjunga? (jag tycker att hon sjunger himelskt både live och skiva)
kan du lägga upp bilder med henne och Taylor Swift ihop? :) kram

SVAR: Japp, det är fixat nu!

Det var i början av 2010, efter att jag såg "Projekt Prinsessan", sen skapade jag min förra blogg om Selena i april 2010. 

Inte bra. Inte för att jag vill ha Justin, men jag tycker inte dom passar ihop... Efterosm dom gjort slut och hållt på sådär så mycket så tycker jag inte det är bra. 

Alltså, det är nästan ingen artist som sjunger perfekt Live (förutom några stycken, typ Justin...). Men jag tycker inte Selena är dålig Live! Absolut inte, men jag tycker inte hon kan ta så bra toner Live. 

*länk* - bilder på Selena och Taylor

―――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――


emma

Torsdag 2 maj 10:15

vet ni hur man kan få tag på spring breakers? :)

SVAR: Nej, det vet jag inte, jag försöker också hitta den men jag kan inte hitta den. 

―――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――

Jessi

Torsdag 2 maj 17:15

1. Vart hämtar ni all information?
2. Kan ni ändra header? Den är lite tråkig nu.. :s
3. Är det sant att Mandy är gravid?
4. Har Selly några syskon?
5. Hur många låtar kommer det finnas på hennes album?
6. Kommer DreamOutLoud komma till sverige?
7. Kommer hennes nagellacks kollektion komma till sverige?
8. Kan man kolla någonstans i förväg vad som kommer säljas i globen innan konserten? (selena saker)
9. Kan ni lägga upp en bild på Selenas hus?
10. Är Demi och Selly fortfarande bästisar?

SVAR: 

1. Olika sidor, oftast selenagomez.com.br

2. Snart hoppasjag vi får en ny!

3. Ingen aning, jag har inte läst det någonstans.

4. Nej.

5. Runt 10 tror jag

6. Nej, inte vad jag vet

7. Nej

8. Nej, det kan man inte. 

9. Tror jag gav dig en länk förut :)

10. Nej

―――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――

Julia

Torsdag 2 maj 18:41

Kommer dem släppa fler biljetter till hennes konsert här i Sverige ? :)

SVAR: Ja, det kommer dom nog. Men det finns fortfarande biljetter kvar. Så gå in på Ticnet.

―――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――

Moa

Fredag 3 maj 10:58

Hej! 
Vet du när CAGI musikvideon kommer ut? Titta gärna in på misslovato.blogg.se för senaste nytt om Demi! <3

SVAR: Den kommer ut på tisdag!

―――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――――

Angelica

Torsdag 2 maj 17:46

Kul med frågestund :) mina frågr är;
1. när släpps selenas album? 
2. vrf gör du inte dina egna headers?
3. när ska du skaffa ny header?
4. vad hände med madeleine mccann grejen?
5. har du privat blogg? 
6. kan du lägga upp en bild på dig?

Ps. världens bästa blogg!!

SVAR:

1. I sommar någon gång

2. Tycker inte jag gör fina headers... 

3. Snart tror jag

4. Jag har fortfarande kvar det, men jag har en blogg om henne; findmaddie.bloggplatsen.se

5. Nej, men jag har Instagram @lisawallander

6. Aa...  

 



 

Hinner inte svara på alla frågor nu! (har fått några på min mej), så jag tar dom ikväll eller imån! 


Av Everyone Loves Selena Gomez - 4 maj 2013 10:10

iamjonathancook: "Love these girls. @cierraodom @iamashleycook @selenagomez"


Vem är Selena Gomez?

Namn: Selena Marie Gomez

Född: 22 juli 1992 (22 år)

Familj: Mamma Mandy Teefey, pappa Ricardo Gomez

Syskon: Halvsystern Gracie Elliot Teefey

Civilstatus: Singel

Upptäcktes: I en talangshow när hon var 10 år gammal

Aktuell: Albumet "For You"

 

Site Info

Ägare: Lisa

Delägare: Antonia

Startades: 27 november 2011 (efter att bloggen raderats) 

Kontakt: lisa.wallander@live.com

anteelisabeth@hotmail,com

Kampanj: Bloggen hjälper till att stödja kampanjen "Find Madeleine McCann", vill du också göra det? Klicka här.

Webmaster: Cecilia Dahlgren

Kontakt

Kontakta oss på:

Mejl: lisa.wallander@live.com

anteelisabeth@hotmail.com

Kik: LisaWallander

antoniakesson

Instagram: @LisaWallander

@antoniakesson

Blogg: www.antoniakesson.devote.se

 

Madeleine McCann

 

Frågeruta

Vill du fråga mig något?

Vill du fråga något om Selena?

Vill du fråga något om bloggen?

Klicka på denna länk:

SELENAFOREVER-FRAGESIDA

Google translate

Omröstning

Hur länge har du läst bloggen?
 Sedan selena--gomez
 Sedan början av selenaforever
 Sedan väldigt nyligen
 I några år
 Ungefär ett år
 I några månader

Another Cinderella Story

          

Typ:  Film

Roll: Mary Santiago

Släpptes: 16 september 2008

Wizard Of Waverly Place

    

Typ: Serie 

Roll: Alex Russo

Kanal: Disney Channel

År: 2007 - 2011

Ramona & Beezus

           

Typ: Film

Roll: Beatrice "Beezus" Quimby

Släpptes: 23 juli 2010

Projekt Prinsessan

           

Typ: Film

Roll: Carter Mason

Släpptes: 26 juni 2009

Monte Carlo

    

Typ: Film

Roll: Grace Ann Bennet

Släpptes: 1 juli 2011

Hotell Transylvanien

       

Typ: Film

Roll: Mavis (röst)

Släpptes: 19 oktober 2012

Spring Breakers

       

Typ: Film

Roll: Faith

Släpps: 8 mars 2013

Feed The Dog

 

Typ: Film

Roll: Nina Pennington

Släpps: 2013

The Getaway

       

Typ: Film

Roll: "The Kid"

Släpps: 30 augusti 2013

The Wizards Return; Alex Vs. Alex

       

Typ: Film

Roll: Alex Russo

Släpps: 2013

"Selena Gomez"

    

Typ: Parfym

Namn: "Selena Gomez"

Släpptes: Maj 2012

Kiss & Tell

    

Typ: CD

Singlar: "Falling Down" och "Naturally"

Släpptes: 29 september 2009

A Year Without Rain

    

Typ: CD

Singlar: "Round & Round" och "A Year Without Rain"

Släpptes: 17 september 2010

 

When The Sun Goes Down

    

Typ: CD

Singlar: "Who Says", "Love You Like A Love Song", "Bang Bang Bang" och "Hit The Lights"

Släpptes: 28 juni 2011  

Stars Dance

     

Typ: CD

Singlar: "Come & Get It" och "Slow Down"

Släpps: 23 juli 2013

Länkar

Arkiv

Visitors

free counters

Sedan 2 september 2012

Källor vi använder oss av:


Ovido - Quiz & Flashcards