Everyone Loves Selena Gomez

Alla inlägg under juni 2013

Här nedan är låtlistan för Stars Dance, och vilka som är producenter och låtskrivare! Albumet har två till låtar, "Nobody Does It Like You" och "Music Feels Good" som Selena vart med och skrivit, alltså har albumet 13 låtar inte 11.
 

Birthday – Crista Russo, Mike Del Rio, Jacob Kasher Hindlin
Producent: Mike Del Rio


Slow Down - Lindy Robbins, Julia Michaels, Niles Hollowell-Dhar, David Kuncio, Freddy Wexler
Producent: The Cataracs


Stars Dance – Antonina Armato, Tim James, Adam Schmalholz
Producent: Rock Mafia


Like a Champion – Daniel James, Leah Haywood, Peter Thomas, Bebe Rexha, Mark Myrie, Leroy Sibbles
Producent: Dreamlab


Come & Get It – Ester Dean, M.S Eriksen, T.E Hermansen
Producent: StarGate


Forget Forever – Jason Evigan, Clarence Coffee Jr, Alexander Izquierdo, Jordan Johnson, Stefan Johnson, Marcus Lomax
Producent: The Monsters and the Strangerz


Save The Day – Mitch Allan, Jason Evigan, Livvi Franc
Producenter: Mitch Allan / Jason Evigan


B.E.A.T - Freddy Wexler, Jai Marlon, Heather Jeanette Miley
Producenter: Jai Marlon** / Freddy Wexler **


Write Your Name – Daniel James, Leah Haywood, Arnthor Birgisson
Producent: Dreamlab


Undercover – Lindy Robbins, Julia Michaels, Niles Hollowell-Dhar, Rome Ramirez
Producent: The Cataracs


Love Will Remember – Antonina Armato, Desmond Child, David Jost, Tim James
Producent: Rock Mafia


Nobody Does It Like You – Selena Gomez, Toby Gad, Lindy Robbins
Producent: Toby Gad


Music Feels Good – Selena Gomez, Leah Haywood, Daniel James, Jeremy Coleman
Producenter: Dreamlab / J.MIKE

 

Av Everyone Loves Selena Gomez - 5 juni 2013 17:01

@chaelynne: Happy birthday @darnellappling!!

 

 

@shytownmusic: #selenagomez #ej #djbooth #shytown #blessed #true
talent #thisisouryear#2013

  


@darnellappling: It’s officially my Birthday!!!!! #June5

 

Av Everyone Loves Selena Gomez - 4 juni 2013 19:10

Now that I have captured your attention

I wanna steal you for a rhythm and affection

Mr. T say I’m ready for inspection

Sh-sh-show me how you make a first impression

Oh, Oh, can we take it nice and

Slow, Slow,

Break it down and drop it 

Low, Low,

'Cause I just wanna party all night in the neon lights ‘till you can let me go


I just wanna feel your body right next to mine

All night long, baby slow down the song

And when it’s coming closer to the end everyone

All night long, baby slow down the 

So-o-o-o-o-o-ng who-o-o-o-o-o-w who-o-o-o-o-o-w 

Yeah, baby slow down the

So-o-o-o-o-o-ng who-o-o-o-o-o-w who-o-o-o-o-o-w

Yeah, baby slow down the song

 

If you want me I’m accepting applications

So long as we can keep this record on rotation

You know I’m good with mouth to mouth resuscitation

B-b-breathe me in breath me out, so amazing

Oh, Oh, can we take it nice and

Slow, Slow,

Break it down and drop it 

Low, Low,

‘Cause I just wanna party all night in the neon lights ‘till you can let me go


I just wanna feel your body next to mine

All night long, baby slow down the song

And when it’s coming closer to the end everyone

All night long baby slow down the

So-o-o-o-o-o-ng who-o-o-o-o-o-w who-o-o-o-o-o-w 

Yeah, baby slow down the

So-o-o-o-o-o-ng who-o-o-o-o-o-w who-o-o-o-o-o-w

Yeah, baby slow down the song

 

Breathe me in breath me out the music’s got me going,

Breathe me in breath me out no stopping till the morning,

Breathe me in breathe me out you know I’m ready for it, for it, for it, yeahhh

Breathe me in breath me out the music’s got me going,

Breathe me in breath me out no stopping till the morning,

Breathe me in breathe me out you know I’m ready for it, for it, for it, YEAH!


(It’s the Cataracts)

 

I just wanna feel your body next to mine

All night long, baby slow down the song

and when it’s coming closer to the end everyone

All night long, baby slow down the

So-o-o-o-o-o-ng who-o-o-o-o-o-w who-o-o-o-o-o-w 

Yeah, baby slow down the

So-o-o-o-o-o-ng who-o-o-o-o-o-w who-o-o-o-o-o-w

Yeah, baby slow down the song

 

How do I do it?

 

(I-I-It’s the cataracts)

 

*Laughs*

 

Rösta på vems försingel du tycker är bäst på idolator! Det är mellan Demi Lovatos Heart Attack, Miley Cyrus We Can't Stop och Selena Gomez Come & Get It. Just nu ligger Selena på tredje plats med 16% av rösterna så se till att rösta! Klicka på bilden ovan.

Av Everyone Loves Selena Gomez - 4 juni 2013 17:02

Selena Gomez har, sedan hon blev känd, varit bäst känd för sin sångröst, men nu har hon bestämt sig för att testa nya vägar. Efter hennes stora världsturné i sommar kommer Selena sluta sjunga, för att satsa helhjärtat på sin filmkarriär, förklarar hon.


"Jag vill göra mer film. Jag är öppen för nya saker", sade hon i intervjun. Selena Gomez är aktuell med filmen Spring Breakers där hon spelar mot Vanessa Hudgens.
 

Vem är Selena Gomez?

Namn: Selena Marie Gomez

Född: 22 juli 1992 (22 år)

Familj: Mamma Mandy Teefey, pappa Ricardo Gomez

Syskon: Halvsystern Gracie Elliot Teefey

Civilstatus: Singel

Upptäcktes: I en talangshow när hon var 10 år gammal

Aktuell: Albumet "For You"

 

Site Info

Ägare: Lisa

Delägare: Antonia

Startades: 27 november 2011 (efter att bloggen raderats) 

Kontakt: lisa.wallander@live.com

anteelisabeth@hotmail,com

Kampanj: Bloggen hjälper till att stödja kampanjen "Find Madeleine McCann", vill du också göra det? Klicka här.

Webmaster: Cecilia Dahlgren

Kontakt

Kontakta oss på:

Mejl: lisa.wallander@live.com

anteelisabeth@hotmail.com

Kik: LisaWallander

antoniakesson

Instagram: @LisaWallander

@antoniakesson

Blogg: www.antoniakesson.devote.se

 

Madeleine McCann

 

Frågeruta

Vill du fråga mig något?

Vill du fråga något om Selena?

Vill du fråga något om bloggen?

Klicka på denna länk:

SELENAFOREVER-FRAGESIDA

Google translate

Omröstning

Hur länge har du läst bloggen?
 Sedan selena--gomez
 Sedan början av selenaforever
 Sedan väldigt nyligen
 I några år
 Ungefär ett år
 I några månader

Another Cinderella Story

          

Typ:  Film

Roll: Mary Santiago

Släpptes: 16 september 2008

Wizard Of Waverly Place

    

Typ: Serie 

Roll: Alex Russo

Kanal: Disney Channel

År: 2007 - 2011

Ramona & Beezus

           

Typ: Film

Roll: Beatrice "Beezus" Quimby

Släpptes: 23 juli 2010

Projekt Prinsessan

           

Typ: Film

Roll: Carter Mason

Släpptes: 26 juni 2009

Monte Carlo

    

Typ: Film

Roll: Grace Ann Bennet

Släpptes: 1 juli 2011

Hotell Transylvanien

       

Typ: Film

Roll: Mavis (röst)

Släpptes: 19 oktober 2012

Spring Breakers

       

Typ: Film

Roll: Faith

Släpps: 8 mars 2013

Feed The Dog

 

Typ: Film

Roll: Nina Pennington

Släpps: 2013

The Getaway

       

Typ: Film

Roll: "The Kid"

Släpps: 30 augusti 2013

The Wizards Return; Alex Vs. Alex

       

Typ: Film

Roll: Alex Russo

Släpps: 2013

"Selena Gomez"

    

Typ: Parfym

Namn: "Selena Gomez"

Släpptes: Maj 2012

Kiss & Tell

    

Typ: CD

Singlar: "Falling Down" och "Naturally"

Släpptes: 29 september 2009

A Year Without Rain

    

Typ: CD

Singlar: "Round & Round" och "A Year Without Rain"

Släpptes: 17 september 2010

 

When The Sun Goes Down

    

Typ: CD

Singlar: "Who Says", "Love You Like A Love Song", "Bang Bang Bang" och "Hit The Lights"

Släpptes: 28 juni 2011  

Stars Dance

     

Typ: CD

Singlar: "Come & Get It" och "Slow Down"

Släpps: 23 juli 2013

Länkar

Arkiv

Visitors

free counters

Sedan 2 september 2012

Källor vi använder oss av:


Ovido - Quiz & Flashcards