Everyone Loves Selena Gomez

Alla inlägg under september 2013

Av Everyone Loves Selena Gomez - 1 september 2013 16:39

Jag åker till Grekland idag och kommer hem på torsdag, så Johanna och Aileen bloggar under tiden. Intervjun ska jag skriva på och kommer komma upp någon dag nästa vecka! Tack till er som ville ställa upp.

Kram
//Lisa

Av Everyone Loves Selena Gomez - 1 september 2013 10:59

Från @EelinStigenberg (Instagram) som stod på andra sektion inne i Fryshuset. 

                 

 


Från Nea: 

           

Från Sofie Larsson, bild tagen under Slow Down:

 

Från Felicia Brandt:

       


Christina säger: 

"Jag var på konserten och jag måste säga att hon var heeelt grym. Hela konserten var toppen rakt igenom, dock tyckte jag att ljudet inte var så himla bra alltid. Men det kvittade fy bubblan så bra hon är OCH vacker!"


Från Jenni:

           

Av Everyone Loves Selena Gomez - 1 september 2013 09:55

Ni som var på konserten, har ni några bilder, videor eller något annat som ni vill dela med er av till oss som inte var på konserten? Det skulle verkligen vara jätte roligt att se. Om det är någon som vill skicka in får ni gärna skriva hur det var där också! Känslorna, konserten, hur Selena var osv. Skicka till lisa.wallander@live.com eller min kik LisaWallander


Eller kommentera inlägget!


Jag håller på att skriva intervju frågor till er som var på konserten, så om det är någon som skulle vilja ställa upp på en intervju skriv till mig på kik: LisaWallander Tack alla som ville vara med på intervjun! Det var jätte roligt. Kram!

 

Kram

//Lisa

 

Av Everyone Loves Selena Gomez - 1 september 2013 09:50

"Stockholm lovin" 

 

 

"And my littles *sigh*"

 

 

"Sweden sweets"

 

 

"Cherry"

 

 

"Red hair, she don't care"

 

 

 

 

 

Av Everyone Loves Selena Gomez - 1 september 2013 09:43

                     

Fans motades bort av Selena Gomez vakter

Världsstjärnan Selena Gomez fick publiken att både jubla och dansa när hon stod på scen i Fryshuset under lördagen.

När stjärnan lämnade arenan kom hon ut för att hälsa på fansen, som väntat sedan konserten tog slut.

Samtidigt motades fansen bort av vakter när stjärnan kom i närheten.

– Ni har varit riktigt högljudda i kväll, tack! ropade hon från scenen.

 

Strax efter klockan 20.30 stod "Stars Dance"-stjärnan Selena Gomez, 21, på scen i Fryshuset i Stockholm.

Det efter att svenska Anton Ewald fick publiken att komma i gång.

– Stockholm! Är ni redo att dansa och sjunga i kväll? ropade Selena från scenen, och inledde med "Bang Bang".

Och ett pang blev det. I alla fall i publiken, som inte tystnade en enda gång under kvällen.

– Det känns helt grymt. Vi har väntat jättelänge, säger Negar Safai, 15, och Jessica Popiel, 15, från Göteborg.

Ska man tro Selena var hon också nöjd med de runt 3000 som samlats i Arenan, Fryshuset för att se henne.

– Har ni en bra kväll? Ni har varit riktigt högljudda i kväll, tack! säger Selena.

Innan "Who Says" delade hon också med sig av några visdomsord till sina unga fans.

– Om det är något jag kan ge råd om så är det: ni är så coola som ni är, ni behöver inte vara perfekta, ropade Selena från scenen.

– Jag är som alla i det här rummet, jag har drömmar. Jag kämpar för att få mina drömmar att slå in, och det är tack vare er jag kan stå på den här scenen.


Vid klockan 22.00 klev Selena Gomez av scenen, efter "Slow Down":

När superstjärnan sedan skulle lämna arenan vid strax efter 23.00 passade hon på att hälsa på de väntande fansen, som stått bakom staketen . Men det krävdes mycket för att Selena Gomez skulle komma ut till dem.

När det väl var dags var det utan tvekan till kvällens kanske högsta jubel. Och Selena, iklädd svarta solglasögon, stannade för att låta sig fotograferas - men något mer blev det inte.

De förväntansfulla fansen uppmanades hela tiden att backa och vara tysta, medan vakterna lös på ungdomarna med ficklampor.


– Ni får inte röra henne, vad ni än gör så rör henne inte, förmanade en av vakterna.

Samtidigt kördes fotograferna på plats bort av vakter. Men för Selena Gomez fans blev det ändå en chans att, trots tumultet, fånga idolen på bild.

Vid klockan 23.30 lämnade Selena arenan i buss, för att resa vidare till Oslo och nästa stopp under världsturnén.

Av Everyone Loves Selena Gomez - 1 september 2013 09:37

 

Konstant förföljd av paparazzis.

Men när Selena Gomez söker stöd hos familjen – blir effekten tvärtom.

– Det känns ibland som att de kväver mig, säger hon till Nöjesbladet.

 

Barnstjärna – och Biebers ex.

Disneystjärnan Selena Gomez, 21, har blivit vuxen och slåss nu mot sin egen image.

I går spelade hon för första gången i Sverige, inför ett fullsatt Fryshuset. Nöjesbladet tog ett snack med stjärnan i hennes loge.

– Det är konstigt. Folk vet så mycket om mitt privatliv. Jag vet inte vem jag är. Jag är fortfarande ett barn, som försöker vara vuxen, säger hon.

Reglerna för intervjun är rigorösa. Inga frågor som rör stjärnans privatliv, eller ex-pojkvännen Justin Bieber, får ställas.

Det finns också anledningar till det.


”Är mitt största stöd”

– Jag är inte perfekt. Jag gör misstag. Och jag måste hitta vem jag är. Då kan det bli konstigt.  Paparazzi, ja alla, har koll på mig. Det blir överväldigande. Men jag försöker ha ett privatliv. Det håller mig vid mina sinnens fulla bruk, säger hon.


Hur flyr du från allt?

– Det är svårt att undvika i Los Angeles. Men ibland bryr de sig inte. Om jag är tråkig. Då lämnar de mig i fred. Då kan jag gå ut sent, och smyga in bakvägen på en restaurang, säger hon.

Hur finner du ro?

– Jag försöker fortfarande. Jag är i mitt hus hela dagen. Då slipper jag ha att göra med människor. Jag ligger i poolen och beställer pizza. Allt brus försvinner. Men då blir jag rastlös. Jag vet inte var mitt lugn är. Det måste jag lära mig, säger hon.

Vem går du till då?

– Min familj är mitt största stöd. Men i bland känns det som att de kväver mig. Liksom, jag fattar: ni älskar mig. Men jag har hellre det, än ingenting, säger hon.

Vem är Selena Gomez?

Namn: Selena Marie Gomez

Född: 22 juli 1992 (22 år)

Familj: Mamma Mandy Teefey, pappa Ricardo Gomez

Syskon: Halvsystern Gracie Elliot Teefey

Civilstatus: Singel

Upptäcktes: I en talangshow när hon var 10 år gammal

Aktuell: Albumet "For You"

 

Site Info

Ägare: Lisa

Delägare: Antonia

Startades: 27 november 2011 (efter att bloggen raderats) 

Kontakt: lisa.wallander@live.com

anteelisabeth@hotmail,com

Kampanj: Bloggen hjälper till att stödja kampanjen "Find Madeleine McCann", vill du också göra det? Klicka här.

Webmaster: Cecilia Dahlgren

Kontakt

Kontakta oss på:

Mejl: lisa.wallander@live.com

anteelisabeth@hotmail.com

Kik: LisaWallander

antoniakesson

Instagram: @LisaWallander

@antoniakesson

Blogg: www.antoniakesson.devote.se

 

Madeleine McCann

 

Frågeruta

Vill du fråga mig något?

Vill du fråga något om Selena?

Vill du fråga något om bloggen?

Klicka på denna länk:

SELENAFOREVER-FRAGESIDA

Google translate

Omröstning

Hur länge har du läst bloggen?
 Sedan selena--gomez
 Sedan början av selenaforever
 Sedan väldigt nyligen
 I några år
 Ungefär ett år
 I några månader

Another Cinderella Story

          

Typ:  Film

Roll: Mary Santiago

Släpptes: 16 september 2008

Wizard Of Waverly Place

    

Typ: Serie 

Roll: Alex Russo

Kanal: Disney Channel

År: 2007 - 2011

Ramona & Beezus

           

Typ: Film

Roll: Beatrice "Beezus" Quimby

Släpptes: 23 juli 2010

Projekt Prinsessan

           

Typ: Film

Roll: Carter Mason

Släpptes: 26 juni 2009

Monte Carlo

    

Typ: Film

Roll: Grace Ann Bennet

Släpptes: 1 juli 2011

Hotell Transylvanien

       

Typ: Film

Roll: Mavis (röst)

Släpptes: 19 oktober 2012

Spring Breakers

       

Typ: Film

Roll: Faith

Släpps: 8 mars 2013

Feed The Dog

 

Typ: Film

Roll: Nina Pennington

Släpps: 2013

The Getaway

       

Typ: Film

Roll: "The Kid"

Släpps: 30 augusti 2013

The Wizards Return; Alex Vs. Alex

       

Typ: Film

Roll: Alex Russo

Släpps: 2013

"Selena Gomez"

    

Typ: Parfym

Namn: "Selena Gomez"

Släpptes: Maj 2012

Kiss & Tell

    

Typ: CD

Singlar: "Falling Down" och "Naturally"

Släpptes: 29 september 2009

A Year Without Rain

    

Typ: CD

Singlar: "Round & Round" och "A Year Without Rain"

Släpptes: 17 september 2010

 

When The Sun Goes Down

    

Typ: CD

Singlar: "Who Says", "Love You Like A Love Song", "Bang Bang Bang" och "Hit The Lights"

Släpptes: 28 juni 2011  

Stars Dance

     

Typ: CD

Singlar: "Come & Get It" och "Slow Down"

Släpps: 23 juli 2013

Länkar

Arkiv

Visitors

free counters

Sedan 2 september 2012

Källor vi använder oss av:


Ovido - Quiz & Flashcards